צרות בצרורות: "הסאן" חשף את החברה "המיוחדת" של מוריניו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המנג'ר הפורטוגלי אומנם כבר עזב את אנגליה, אבל הכותרות בממלכה מסרבות לעזוב אותו. ב"סאן" נחשף כי "המיוחד" שכמובן נשוי ואב לשניים, מקיים מערכת יחסים נוספת מאחורי הקלעים כבר שמונה שנים. כל הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

עוד לא הספקנו להתאושש מהסערה האנגלית של השבוע שעבר, והנה מתברר כי  המאמן המפוטר של מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מנהל קשר מיוחד כבר תקופה ארוכה מאוד עם בלונדינית הצעירה ממנו ב-14 שנים. כך לפחות לפי דיווח המתפרסם ב"סאן". לפי הדיווח, כמעט שמונה שנים שהפורטוגלי (55) ופרו קרטר רובינזון (41) נהנים מחופשות אקזוטיות משותפות מסביב לעולם, למרות ש"המיוחד" נשוי ואב לשניים.

פרו קרטר רובינזון היא עובדת של IBM לשעבר וגרה בצפון לונדון בבית ששווה 1.2 מיליון יורו. מוריניו נשוי לאהובת נעוריו, מטילדה פריה, הידועה כ"תמי" כבר 29 שנים ויש להם בת ובן. עיתון "הסאן" הבריטי חשף הבוקר (ראשון) את הקשר שיש למאמן המפוטר עם הידידה הבלונדינית, ובעיתון מספרים כי אמש ניסה הפורטוגלי למנוע מהם לפרסם את העובדות, דבר שכמובן לא הצליח לו. עוד חשפו כי הוא פגש את פרו כאשר אימן את ריאל מדריד בין השנים 2010-2013. התמונות ברשתות החברתיות מעידות על הקשר הארוך בין השניים. 

זאת אינה הפעם הראשונה ששמו של הפורטוגלי עולה בהקשר של רומן.  ב-2001 דווח כי הוא מנהל רומן עם מנהלת חנות בוטיק בשם אלסה סוסה, כאשר אימן את אוניאו לייריה מהליגה הפורטוגלית. צירוף מקרים נוסף הוא ש"חבר" סיפר לסאן כי פרו לקחה לאחרונה חופש מהעבודה והחליטה להתפטר, בדיוק בזמן שמוריניו סיים את תפקידו ביונייטד. כאשר נשאלה אמש על המאמן על ידי כתב הסאן ענתה: "אין לי מושג על מה אתה מדבר" וטרקה לו את הדלת בפנים. במהלך הקריירה שלו דיבר לא פעם "המיוחד" על כך שהוא חייב את הישגיו לאשתו וכי הוא מעריץ את מוסד הנישואין ואת האהבה שיש לו לאשתו ולילדים. בימים אלו נמצא מוריניו עם אשתו והילדים בחופשת כריסמס בפורטוגל. 

ז'וזה מוריניו. עוד סערה מביתו של "המיוחד" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי