קורל סימנוביץ' חוגגת בארץ אחרי סערת תמונת עץ חג המולד

שלומית מלכה יום הולדת
שלומית מלכה יום הולדת | Instagram

לאחר שסיפרנו לכם על "גיבורי המקלדת" והתגובות המבישות שקיבלה הדוגמנית שלנו בברצלונה, בת הזוג של סרג'י רוברטו נחתה בארץ על מנת לחגוג חתונה של חברה וגם כדי לקחת חלק ביום הולדת המטורף של שלומית מלכה

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר סיפרנו לכם על אחד מאותם מקרים מצערים בהם אנשים שיושבים מאחורי המקלדת מרשים לעצמם להביע את דעתם בצורה מכוערת ופוגענית. מי שספגה את האש הפעם הייתה הדוגמנית הבינלאומית והגאווה שלנו בספרד, קורל סימנוביץ'. כזכור, אשתו של שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו הקטאלוני ספגה ביקורת קשה בעקבות תמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 657 אלף איש מכל העולם. הישראלית שחוגגת בביתה חגים יהודיים וגם נוצריים, רצתה לאחל לעוקביה "כריסמס שמח", אבל כמות התגובות הקשות שספגה הייתה פשוט לא שפויה.


"חבל שהיא חוגגת עם הבעל שלה לידה של יהודי כופר", "החג הזה לא שלנו, מאחל לך שתחזרי בתשובה", "תתביישי את יהודיה", "יא גויה" הן רק חלק מהתגובות החשוכות שקיבלה בעקבות התמונה. קורל לא ממש התרגשה מכל אותם "מברכים" ולא נתנה להם להפריע לה בסוף שבוע עמוס תוכניות. לפני שלושה ימים נחתה בארץ הקודש מינוס הבעל שנשאר בברצלונה, על מנת לחגוג עם חברתה שירה את חתונתה. חוץ מזה, אמש (שבת) חברה לפמלייה המפורסמת שלה וחגגה את יום ההולדת ה-25 של שלומית מלכה החברה הטובה.


בזמן שאתם צפיתם במשחקי הגביע, שלומית מלכה חגגה יום הולדת סופר מפואר. כמו בכל שנה, מסיבות יום ההולדת של הדוגמנית הופכות לדבר הכי מדובר בעיר. הפעם, הדרס קוד היה פיג'מות וכל האורחים התבקשו להגיע עם חליפות שינה. מיהודה לוי, הבעל האוהב והמפרגן ועד לשף דיוויד פרנקל שגם חגג יום הולדת. הסלבס הגיעו בפיג'מות ססגוניות וקורל שלנו כיכבה כשהגיעה בפיג'מה מנומרת. אנחנו במדור ממליצים ללבוש אותה גם בבוקר של חג המולד.



קורל סימנוביץ'. יפה לך פיג'מה מנומרת (Instagram) 



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happiness

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Decorations Everywhere @browniespain and I wishing you all Merry Christmas and Happy Holiday #browniegirls ⭐️✨

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pajama's Party Happy Birthday Shloma!!!!

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי