ממה הזהירה נטע אלחמיסטר את סרג'י רוברטו?

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | Instagram

הדוגמנית שבה ארצה מארה"ב ומקסיקו ישירות למפגש עם החברה הטובה קורל סימנוביץ' כדי לקבל כמה טיפים לקראת החתונה. אשתו של שחקן ברצלונה נמנעה מלהעלות פוסט נוסף דווקא בתאריך המדוייק של חג המולד

(גודל טקסט)

אז אחרי כמעט חודש פוטוגני בארה"ב ומקסיקו עם החברות הטובות, נטע אלחימסטר שבה ארצה לפני יומיים (ראשון) ישירות כדי לפגוש חברה אחרת מאוד טובה שלה שנמצאת בביקור בישראל. כמובן שאנחנו מתכוונים לקולגה לסוכנות, קורל סימנוביץ' שהגיעה ארצה כדי לקחת חלק בחתונה של חברתה מהבית. אשתו של סרג'י רוברטו אומנם הגיעה בלעדיו כיוון שהיה צריך להישאר בברצלונה עד  אתמול, אז במועדון קיבלו את חופשת הכריסמס השנתית, אך היא לא הגיעה לבדה.

מי שהצטרף אליה הוא בלו הכלב בר המזל שלה ושל רוברטו אחריו עוקבים כמעט 60 אלף איש (!) באינסטגרם. כשנטע הגיעה שלשום לביקור תל אביבי אצל קורל, היא מיד תייגה את החצי השני שנשאר בברצלונה ש"כדאי לו מאוד להיזהר", על גבי תמונה של אשתו מתנשקת עם בלו. כמובן שהיא התלוצצה ואחר כך העלתה עוד תמונות שלה מתנשנשת עם כלבלב הטוי המתוק שהוא כל עולמה של מיסס סימנוביץ', לפחות עד שיחליטו שהגיע הזמן לדור ההמשך. לשתיים היו הרבה פערים להשלים מאז נפגשו לאחרונה, ובטוח שהנשואה הטרייה נתנה שלל טיפים לחברתה המאורסת שמתכננת את החתונה המפוארת שלה ושל רמי גרשון, שתתקיים ביוני.  

 
 

כזכור, רגע לפני שנחתה קורל בישראל, ביום חמישי שעבר שיתפה תמונה שלה לצד עץ חג המולד ואיחלה לעוקביה כריסמס שמח. הפוסט גרר אחריו תגובות זועמות וחשוכות של ישראלים שלא אהבו שבחורה יהודיה מאחלת חג שמח "לגויים". עד כמה שזה מקומם, היום (25 בדצמבר) זהו התאריך המדוייק של חג המולד, וקורל החליטה הפעם לא להעלות כלום. ככל הנראה כדי לשמור קצת על שקט אחרי הסערה האחרונה. בינתיים, נטע עוד לא התגברה על הג'ט לג, אבל כבר הספיקה אתמול להצטלם למותג האיפור SACARA כבר עונה שנייה ברציפות, שם היא משמשת כפרזנטורית ואפילו יש לה ליין מוצרים מיוחד על שמה. 



נטע אלחמיסטר. גם את נטע הוא אוהב (instagram)


נטע אלחמיסטר. רמי גרשון תיזהר? (instagram)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy birthday my sis @coralsimanovich ❤️

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This Is Love ❤️ חג חנוכה שמח מאיתנו Happy Weekend To all Of you

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on




נטע אלחמיסטר. רק נחתה בארץ וכמר מצטלמת לקמפיין חדש (imstagram)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@ramigershon5 ❤️❤️❤️ #lastnight

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי