איזה כוכב כדורגל חגג כריסטמס בבגד ים?‎

ניימאר
ניימאר | אינסטגרם

ניימאר, מסי, ג'ני בושאר, ג'ובאני רוסו ועוד חגגו את חג המולד ודאגו לשתף את עוקבי האינסטגרם הנאמנים שלהם בתמונות השמחות, אבל את המקום הראשון קטף דווקא שוערה של פרנקפורט בתמונה מושלמת

(גודל טקסט)
החג הכי גדול והכי צבעוני בעולם, הכריסטמס או בתרגום חופשי חג המולד, נחגג אמש (שני) בכל רחבי הפלאנטה. כל הכוכבים הכי גדולים של עולם הכדורגל קיבלו את החופשה השנתית לה חיכו כל השנה וחגגו עם המשפחות בכיף ועם המון עצים, קישוטים ומתנות. לאלו מכם שלא מכירים את הסממנים המרכזיים, מלבד התכנסות המשפחה והחברים הם: עונת החורף והשלג של סוף דצמבר, סנטה קלאוס, עץ חג המולד המקושט והמואר, המון אוכל ועוגות הכל על מנת לציין ולשמוח את היום בו נולד ישו. הנה חלק מהשחקנים המפורסמים בעולם ונשותיהם, וכמה כאלו שנמצאים ביעדים אקזוטיים והחליטו שלחגוג כריסטמס ללא שלג זה דווקא דבר מרענן במיוחד.


אחרי שביקר עם ארוסתו בערב חג המולד ילדים המאושפזים בבית חולים בטורינו, כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס וארבעת ילדיהם, בתמונה מיוחדת לחג עם מגבעת של סנטה קלאוס, מאחלים חג שמח לכמעט 150 מיליון עוקבים באינסטגרם מהמטבח המעוצב שלהם בפנטהאוז בטורינו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz Natal! Merry Christmas!❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



רחוק מאד משם, בארגנטינה, מסי, אנטולנה והבנים שלהם עלו על המטוס הפרטי שאבא קנה רק בשבוע שעבר ועשו את הדרך מברצלונה לרוסריו לחגוג עם כל המשפחה. הפרעוש ומשפחתו הצטלמו כמיטב המסורת עם פיג'מה אחידה לכל בני המשפחה תחת עץ חג המולד המקושט.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FELIZ FELIZ FELIZ NAVIDAD❤️

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on



משפחת אינייסטה החליטה להיות קצת יותר מקורית: אנדרס, אנה והילדים אמנם לבשו גם הם פיג'מות תואמות אבל עשו זאת תוך ריקוד על הספה בבית תחת הכיתוב "חגיגות שמחות" שבספרדית זה גם מתחרז עם "האינייסטז"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felices fiestas..❤️!! #feliznavidad #bonnadal #avapas

A post shared by Anna (@annaortiz34) on



ניימאר, בלוק הרבה יותר קייצי, טס לחגוג את הכריסטמס בארץ מולדתו בסלבדור שבברזיל כשלקח חלק בחגיגה סופר מושקעת והרשה לעצמו להתענג על בקבוק יין אדום. הוא והראסטות הבלונדיניות החדשות שלו החליטו שזה בדיוק הזמן להודות לאלוהים על כל הדברים הטובים שקורים בחייו של כוכבה של פ.ס.ז'.





גם אצלנו יש ייצוג נאות לחוגגי הכריסטמס, תשאלו את ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה פישל רוסו שחוגגים בארץ מולדתו קרואטיה ונראה שהם נהנים מכל רגע! כדורגלן העבר האהוב וכוכבה של גולסטאר בקרוב יככב גם על האי בעונה החדשה של הישרדות VIP שם כזכור השיל 17 ק"ג ממשקלו, ככה שהחג זאת בדיוק ההזדמנות המצויינת להחזיר קצת לבטן ולנשמה.





האישה, המחבט והגזרה הסקסית ג'ני בושאר חוגגת כריסטמס בהוואי!!! הטניסאית עלתה על ביקיני וביחד עם חברתה ושחקנית הגולף מישל וואי תמונת חג המולד שלהן עם סנטה ושתי "העוזרות" שלו בביקיני זכתה לאלפי לייקים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Santa's little helpers

A post shared by Genie Bouchard (@geniebouchard) on



מי שללא ספק וללא מתחרים העלה אתמול בערב את תמונת הכריסטמס המנצחת' שצריכה להיות ממוסגרת אצלו בסלון, הוא שוערה של איינטרכט פרנקפורט קווין טראפ ואשתו הדוגמנית הברזילאית הפצצה איזבל גולארט. השניים נמצאים באי הברזילאי פרננדו דה נורונהה ושם צולמו עם בגדי ים ומצנפת של סנטה קלאוס בנוף האקזוטי של האי החלומי. מיותר לציין שהדוגמנית עם חוטיני שתופס את רוב תשומת הלב כן? מרי כריסטמס!!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️ We wish you all a merry Christmas! With love from Noronha paradise ☀️ Desejamos a todos um Feliz Natal! Com amor, do paraíso de Noronha ❤️#brasil #noronha #christmas #holidays @raphaguianoronha

A post shared by Izabel Goulart (@izabelgoulart) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי