אוטוטו אבא: ערן לוי ולירון כחלון בחודש תשיעי

לירון כחלון
לירון כחלון | Instagram

‎אשת הכדורגלן הבית"רי נמצאת כבר בשבוע ה-36 להריונה, והחליטה לנצור את הרגעים היפים בסטודיו לצילומי הריון של קרין פטאל. האבא העתידי העלה לאינסטגרם תמונה של הבטן המהממת וכתב: "עוד קצת יפה שלי"

(גודל טקסט)
בזמן שערן לוי ובית"ר ירושלים מנסים לעלות על מסלול הניצחונות, ואחרי שהודחו מגביע המדינה, בשורות מאוד משמחות מגיעות מגזרתו של הקשר ההתקפי. לירון כחלון בת הזוג שלו, נכנסה לחודש תשיעי והיא נמצאת בשבוע ה-36 להריונה מה שאומר שיורש העצר לבית משפחת לוי אוטוטו כבר כאן וההתרגשות בשיאה אצל הזוג. כדי לנצור את אחד הרגעים היפים, אשת הכדורגלן הגיעה לסטודיו לצילום של קרין פטאל והדגימה לנו איך נראים וואו בחודש תשיעי.


ערן לוי, פירגן לזוגתו כשהעלה תמונה שלה עם בטן חשופה לחשבון האינסטגרם וכתב: "עוד קצת יפה שלי". על הדרך לא שכח גם להוסיף לב צהוב על הבטן שם ממתין לו בכיף הגוזל הקטן. כזכור, השניים נמצאים בזוגיות שמחממת לנו את הלב כבר למעלה משנה, ואחרי שנים של רווקות, הבית"ריסט בן ה-33 והחצי השני שלו מצפים לנסיך שצפוי להגיח לעולם בחודש הבא ולהעניק להוריו המאושרים יופי של ספתח לשנת 2019.


זה לא סוד שהקשר ההתקפי ניחן בכישורי אבהות טבעיים. לאחיינים שלו הוא משמש כדוד במשרה מלאה כבר שנים ככה שהוא יודע את העבודה מצוין, וכעת הגיע תורו לבייבי קטן משלו שידרוש את מלוא תשומת הלב ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. בינתיים כל שנותר לערן ולירון לעשות זה להמתין בסבלנות ובכיף עד כמה שאפשר (בכל זאת חודש תשיעי), לתכנן תוכניות מעניינות לסילבסטר בשבוע הבא ולהתחיל להיסגר על שם למתוק הקטן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coming soon… #goodweek #babybump #waitingforyou @karinfatal MU by @or_yamin_

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on



לירון כחלון. פשוט פצצה בחודש תשיעי (instagram)


לירון כחלון. אוטוטו אבא ואמא (instagram)



לירון כחלון. "רק עוד קצת יפה שלי" (instagram)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי