הזוגיות החדשה של קפטן נבחרת ישראל לנשים וזוכה האח הגדול

ישראל אולגבו עם קארין סנדל
ישראל אולגבו עם קארין סנדל | Instagram

ישראל אולגבו שנפרד זמן קצר אחרי היציאה מבית האח הגדול ממגי טביבי, נמצא בקשר חדש עם קארין סנדל אחותה של שירן, כוכבת הילדים. התמונות של השניים הציפו את הרשת ואחותה לא חסכה במחמאות בסטורי

(גודל טקסט)
בחודש יולי האחרון סיפרנו לכם על ביקורם של שחקני נבחרת ישראל בבית "האח הגדול" במסגרת משימת "מסביב לעולם" של העונה האחרונה. שמות כמו: אריאל הרוש, ביברס נאתכו, מאור בוזגלו, דוד קלטינס, עידן ורד, ומנור סולומון התחככו עם דיירי האח, ולא נשכח את מי שעתידה להיות הדובדבן שבקצפת של הסיפור הנוכחי, שחקנית וקפטן נבחרת ישראל לנשים, קארין סנדל. זאת הייתה הפעם הראשונה למעשה בה פגשה הכדורגלנית את ישראל אוגלבו, זוכה העונה האחרונה של האח הגדול, שניהל דאז זוגיות שיא המתוקשרת עם דיירת אחרת ושחיינית העבר, מגי טביבי.


טביבי ואולגבו נפרדו זמן קצר אחרי הזכייה של הדתי לשעבר, שנמצא מסתבר, בקשר חדש שהסעיר את עולם הבידור ועכשיו גם את עולם הספורט, עם קפטן נבחרת ישראל לנשים, שהיא במקרה גם אחותה של כוכבת הילדים, שירן סנדל, שתככב ביחד עם אחותה בעונה החדשה של "גולסטאריות" שתעלה בקרוב ב- HOT. יותר מזה, הקשר בין זוכה האח לכדורגלנית כנראה רציני מספיק כיוון שמיד אחרי שסיים אוגלבו את צילומיו לסדרה "בת אל הבתולה" שתעלה בהוט גם היא, הוא כבר הספיק להמריא ולחזור מחופשה זוגית ראשונה של השניים בתעלות הרומנטיות של אמסטרדם.


התמונות של סנדל ואוגלבו הציפו את הרשת ביממה האחרונה, ואחותה שסערה סביב זוגיות מתוקשרת ממש לא זרה לה, החליטה לפרגן לה והעלתה תמונה שלה לסטורי וכתבה: "אין אחד שלא מתאהב בה". את ישראל כולנו מכירים אחרי ארבעה חודשים שהופיע יום יום על מסך הטלוויזיה שלנו, אך קארין בניגוד לאחותה, הייתה רחוקה מאור הזרקורים עד לרגע זה, עוד לפני שנתרגל לראות גם אותה על המסך הקטן שתקבל הוראות משייע פייגנבוים בעונה הקרובה של הגולסטאריות כאמור. במידה שתהיתם, סנדל היא שחקנית כדורגל סופר מוכשרת בת 30, מבוגרת בשלוש שנים מבן הזוג החדש. היא משחקת בקבוצת הכדורגל של קריית גת בנוסף להיותה קפטן נבחרת ישראל בכדורגל לנשים, וכעת היא בתחילתה של זוגיות חדשה פלוס עתידה לכבוש את ליבנו על המסך. נראה ששנת 2019 תתחיל עם חיוך.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בוקר טוב לזוג המושלם⁦❤️⁩

A post shared by Israel_ogalbo_mylove_ (@israel_ogalbo_mylove_) on

הזוג החדש של עולם הספורט והבידור, קארין סנדל וישראל אוגלבו


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הסנדליות לבושות בשמלות המושלמות של @style4rent של רננה המושלמת @renanacohen @karinsendel

A post shared by shiransendel (@shiransendel) on

האחיות סנדל. עתידות לכבוש את ליבנו בגולסטאריות



"אין אחד שלא מתאהב בה" תשאלו את ישראל



מעניין מדוע הוא כל כך חיובי. ישראל אוגלבו מאוהב


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שרק תחייכו כל החיים ⁦⁩ _______________________________ @israel_ogalbo @maggie_tabibi

A post shared by israelmaggie.love (@israelmaggie.love) on

ישראל ומגי, כבר לא שוגי ושוגה…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי