מה עושה ערן זהבי בקייב?

ביום שבת על המסך שלכם. ערן זהבי
ביום שבת על המסך שלכם. ערן זהבי | צילום: אינסטגרם

חלוץ גוואנגז'ו ניצל את הזמן הפנוי כדי לבקר עם הפמליה שלו בקבר הקדוש של רבי נחמן מאומן, תוך כדי שהוא מצלם את קולקציית החורף של מאניה ג'ינס באוקריאנה. בנתיים, אשתו חוגגת בישראל מסיבת פיג'מות עם החברות

(גודל טקסט)

מי שעוקב אחרי הגאווה שלנו בסין, ערן זהבי, בטח התרשם מהביקור שלו בשלישי האחרון אצל רבי נחמן מברסלב, לשם הגיע עם הפמליה שלו: אחיו אבי, חברו הטוב ועוזרו האישי זיו סולומוביץ' והמנהל האישי שאחראי על הנשים היפות של עולם הכדורגל וגם על זהבי, שי אביטל. החבורה נחתה בקייב ומיד ביקרה במקום הקדוש, אך מאז כבר הספיק חלוץ גוואנגז'ו לשנות אווירה בצילומים לקולקציית הקיץ של "מאניה ג'ינס". כזכור, בקיץ האחרון הגיעה הפקת המותג לגוואנגז'ו שם צילמו את קולקציית החורף, וכעת בשיא החורף ועוד בקייב מצלם השחקן פרסומת ותמונות לטובת קולקציית הקיץ.

הנה טעימה מהתוצאה הסופית, ולמרות שזהבי ממש לא אחד שחובב קור, זה לא הפריע לו בצילומים והוא מוכיח שוב שמקצוען על הדשא הוא גם מקצוען מול עדשת המצלמה. בזמן שערן עובד באוקראינה, החצי השני שלו, שי זהבי, נמצאת כאן בארץ במסגרת חופשת הפגרה של המשפחה שלצערנו בתחילת ינואר כבר תאלץ לחזור לסין, אז שי מנצלת כל רגע. את השבוע הזה פתחה במסיבת פיג'מות עם החברות הקרובות מאי ורד, ליז שכטר, ליאן בן חיים והגיסה שהייתה אחראית על עיצוב האירוע, שני זהבי. על הרעיון המגניב אחראית מיסס זהבי. תודו שזה שיא הפאן לחזור לגיל 16.

חוץ מזה, שי בעצמה לא נחה ולא שוכחת לתחזק את הבלוג שלה. גורו הכושר ואורח החיים הבריא העלתה אמש (רביעי) לבלוג שלה טיפים מסיפורה האישי כאישה שצריכה לחזור לכושר אחרי לידה. בזמן שהיא מכניסה מוטיבציה לכל העוקבות שלה היא גם אתגרה אותן להתחיל להתאמן בבית, לאלו שאין להן זמן ורוצות לחזור לכושר ולגרסה חטובה. 2018 הייתה עבור שי שנה של התחלות חדשות ונראה לנו שהיא מתכננת לא מעט כאלו לקראת השנה האזרחית החדשה.


ערן ואבי זהבי אצל רבי נחמן. (instagram)


ערן זהבי. הקולקצייה החדשה של מאניה ג'ינס (instagram)


ערן זהבי. (instagram)


שי זהבי. ממשיכה לתת טיפים גם כשהיא בחופשה בארץ (instagram)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי