אייל גולן ושייע פייגנבוים משיקים את "גולסטאר תאילנד"

כוכבי גולסטאר תאילנד
כוכבי גולסטאר תאילנד | רפי דלויה

אחרי חמש עונות, סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה יוצאת בעונה שישית כשהזמר והבעלים של הפועל מרמורק מצטרף לצוות האימון של המאמן המיתולוגי - ולאירוע הגיע עם זוגתו החדשה דניאל גרינברג

(גודל טקסט)

לאחר חמש עונות מוצלחות, הסדרה "גולסטאר" קיימה אתמול (רביעי) את ההשקה החגיגית לעונה השישית של הדוקו-ריאליטי באולם "שבע" בתל אביב. אל צוות האימון של העונה החדשה הצטרף הזמר והבעלים של הפועל מרמורק, אייל גולן, שיחד עם המאמן המיתולוגי שייע פייגנבוים, המריאו עם הנבחרת לתאילנד בקיץ האחרון במטרה להביא את הגביע.

כוכבי הסדרה שתשודר ב-HOT, הגיעו אל האירוע נרגשים מתמיד: אייל גולן כאמור שהצטרף לעונה החדשה בתור מאמן לצד שייע פייגנבוים הגיע יחד עם בת זוגו דניאל גרינברג, דין מירושניקוב, ירון ברלד, שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון, הכדורגלן דוד רביבו, חמימו שועי, יוסי בובליל, אושר קסרי, רז זהבי. בנוסף הגיעו לפרגן החברים הטובים וכוכבי העונות הקודמות: בל אגם, אירית רחמים, שירן סנדל ואחותה קארין (בת זוגו של ישראל אוגלבו, כפי שסיפרנו לכם אתמול) טום קשתי, לירן שטראובר, צחי נוי, דורון מירן, טילטיל, שאולי בדישי, אנדי רם, מיקי בוגנים, איציק זוהר, רון שובל ועוד רבים וטובים.

גולן, שחווה לראשונה את הדשא מעמדת המאמן, סיפר שכיף לאמן אבל ללא ספק יותר כיף לשחק. לכבוד השנה החדשה, "גולסטאר תאילנד" תשודר החל מיום ראשון הקרוב. ב-HOT, ימים ראשון עד שלישי בשעה שמונה בערב. רשמו לכם ביומנים.


אייל גולן ודניאל גרינברג. מאמן וזוגיות חדשה (רפי דלויה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי