בום: מאור ומירן בוזגלו בקמפיין משותף ראשון

מירן ומאור בוזגלו
מירן ומאור בוזגלו | Instagram

אחרי 11 שנים, ארבעה ילדים וקמפיינים לחוד, הגיע הזמן של הזוג הכי אהוב בכדורגל הישראלי לחלוק את הפריים יחד בקמפיין פרסום לקניון "הדר" הירושלמי. :אנחנו רגילים להצטלם יחד לסדרה ככה שזה יהיה יום כיף"

(גודל טקסט)
כן כן זה היה צפוי, והרגע הזה שמדינה שלמה חיכתה לו סוף סוף הגיע. רגע לפני שיפגוש מחר עם בית"ר ירושלים את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל, ואחרי ששרף את טדי עם צמד ובישול במשחק האחרון, מאור בוזגלו ביחד עם החצי השני שלו מירן בוזגלו, יככבו בקמפיין זוגי ראשון! אחרי שבשנתיים האחרונות בוזגלו תפקד כפרזנטור הראשי של "לי קופר" לצידה של שיר אלמליח, כעת הגיע הזמן של הזוג הכי אהוב בכדורגל לחלוק את הפריים יחד. השניים, יפרסמו את קניון "הדר" הירושלמי, במסגרת קמפיין שיכלול שלטי חוצות ופרסומות ברשתות, ובוא נגיד שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש לזוג בוזגלו בעיר הבירה.


כבר 11 שנים שבוזגלו ואשתו יחד, וכעת נבחרו להיות הפנים של הקניון הירושלמי מהסיבה הפשוטה כי מדובר בקניון הפונה למשפחות. עם רזומה בית"רי, בגיל 30, ועם ארבעה ילדים, היש זוג שמייצג יותר משפחתיות מהשניים הללו? הבשורה המרגשת היא שזאת תהיה הפעם הראשונה בה מאור את מירן יקחו חלק בקמפיין זוגי, שיצטלם בתחילת 2019, מה שאומר: אוטוטו. כזכור, עד עצם היום הזה, כל אחד קיבל קמפיין בלי קשר לחצי השני שלו, מאור ולי קופר ומירן הייתה הפנים והרגליים של רשת הנעלה מקומית בשנה שעברה, אז היממה את כולנו עם שלטי חוצות בכל רחבי המדינה.


"אנחנו נרגשים מאד אין דבר יותר טבעי ונעים מלהצטלם עם הפרטנר שלך לחיים", אמרו השניים.." גם ככה אנחנו רגילים להצטלם יחד לסדרה ככה שגם לפרסומת משותפת זה יהיה עבורנו יום כיף". ודאי שלא שכחתם שביחד עם יתר הנפשות של משפחת בוזגלו המורחבת, העונה השלישית של סדרת הדוקו ריאיליטי מצטלמת ממש בימים אלו, וגם את הצילומים לקמפיין הראשון של מירן ומאור, תזכו לראות בעונה שצפויה להיות משודרת בתחילת האביב. בוזגלו, בוזגלו ועוד פעם, בוזגלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאמי את… דורכת עלי ‍♂️ @miranbuzaglo

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I knew I loved you before I met you….

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My family my power #ערימתתאומים# #love#family @studio_babybook

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי