שלום לך 2019: הכדורגלנים חוגגים את השנה החדשה

ערן זהבי
ערן זהבי | Instagram

אז לאחר שנפרדנו לשלום משנת 2018 וברכנו בשמחה את 2019, ורגע לפני הטירוף של חלון ההעברות בינואר, השחקנים הכי מעניינים בארץ ובעולם חגגו סילבסטר בסטייל. וגם: המסיבה בסיטארה שאירגן ערן זהבי

(גודל טקסט)
אחרי שנפרדנו מ-2018 וקיבלנו באהבה את השנה שנת 2019, ורגע לפני הבלאגן של חלון ההעברות של חודש ינואר, הכדורגלנים הכי מעניינים בארץ ובעולם חגגו סילבסטר בסטייל. מי העדיף לטוס מעבר לים, איזה כדורגלן אירגן את המסיבה הכי שווה בעיר, ומי דווקא החליט להיות עם החברים במסיבה ביתית? לירון שרון עושה לכם סדר. שנה טובה!


ערן זהבי וחברו הקרוב אירגנו מסיבה לכבוד השנה החדשה בסיטארה, שנסגרה לכבוד האירוע הנוצץ. חוץ מהזהבים שבאו להרים ומנצלים כל דקה בארץ הקודש, שלל חברים טובים הגיעו לקבל את 2019 בכיף גדול: דור מיכה ונואל ברקוביץ', עומר ואור אצילי, ליז ואיתי שכטר, אודליה וברוך דגו ועוד.


שי זהבי והחברות. (instagram)



גם החברים ממכבי הגיעו למסיבה  (instagram)

לא רחוק מהם, במועדון הלאגו הראשלצי, אריאל ולי מאי הרוש וגם אבי ומעיין ריקן הגיעו למסיבת סילבסטר מטורפת.




(instagram)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy New Year @avirikan

A post shared by Maayan Rikan (@maayanrikan) on



עוד באר שבעים שחגגו אתמול בסושיאל קלאב התל אביבי הם: חנן ממן, בן שהר, אורן ביטון ובן ביטון, כשהנשים שלהם: בר, לירון, שירז ויובל, התאימו את האאוטפיטים והגיעו כיאה למעמד מלאות בפייטים נוצצים.



(instagram)





(instagram)

טל כחילה טס ישירות מהמשחק מול הפועל חיפה לחגוג לארוסתו ההורסת אלמוג לוי יומולדת 23! מועדון הרומר בתל אביב התמלא בחוגגים, ודוד קלטינס הגיע גם הוא להרים לחברים הטובים. 




(instagram)



(instagram)

עוד מאורסים שהם במקרה שני כוכבים ענקיים, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, התחילו את הערב שלהם במסיבה מהצד שלה. נטע את רמי הגיעו לבית השמחות ונהנו ממסיבה אליה הגיעו כל המי ומי של הברנז'ה וזכו לראות את נינט טייב מופיעה לייב. משם, עברו למסיבה מהצד שלו, מסיבת חיפאית ביתית שהתקיימה אצל עמית זנטי ואליה הגיעו שלל שחקני מכבי חיפה ובתוכם גיל ורועי קהת שהיו שיא הפוטוגניים.


(instagram)



(instagram)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019

A post shared by Amit Zenati (@amit_zenati) on




(instagram)


 

חברתה הטובה של נטע קורל סימנוביץ', שביקרה כאן בארץ ביחד עם בעלה סרג'י רוברטו, העדיפו לחגוג את השנה החדשה באחד היעדים היותר שווים בעולם, אמסטרדם.



(instagram)

ומעבר לים, הכדורגלנים הגדולים בעולם השתגעו במסיבות ענק ובאירועים נוצצים במיוחד, חוץ משניים שהעדיפו לחגוג בקרב המשפחה ותו לא. ליאו מסי, אנטונלה שלו והבנים נמצאים בארגנטינה עם כל הדודים והדודות, הסבים והסבתות, ואילו כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה ורונאלדו ג'וניור, העדיפו להשאיר את האחים הקטנים בטורינו, והמריאו לחגוג בדובאי כמו שמיליונרים חוגגים.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FELIZ AÑO!!!!❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy New Year!❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on











מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי