צפו: דייגו קוסטה מעיר את אחיו עם נפצים!

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

החלוץ הברזילאי-ספרדי של אתלטיקו מדריד החליט להשכים את אח שלו בצורה סופר מקורית/אכזרית לרגל הבוקר הראשון של שנת 2019

(גודל טקסט)

חלוצה של אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה, הוא אחד הכדורגלנים היותר מזוהים עם חיבה עזה למתיחות ואנחנו חושבים שמצאנו את המתיחה הטובה ביותר שלו עד היום. הברזילאי-ספרדי החליט אמש (שלישי), ביום הראשון של שנת 2019, שכדאי להעיר את אחיו הצעיר בדרך מקורית למדיי. קוסטה ניצל את העובדה כי אחיו יישן עד שעות הבוקר המאוחרות, והחליט להניח לידו סיר קטן מלא בנפצים/ זיקוקים, תקראו לזה איך שתרצו, מדובר בחומר נפץ שעושה הרבה רעש.

בזמן שהזיקוקים מתנפצים להם ומעירים את ז'איר קוסטה הצעיר, אחיו תפס עמדה בטוחה ממנה יכול היה לצפות במתרחש ובאופן מתבקש גם לצלם הכל. כמובן שתוך מספר דקות, העלה החלוץ את הווידאו הקורע לסטורי שלו, בחשבון אחריו עוקבים שלושה וחצי מיליוני איש. למען בטיחותו של ז'איר, הוא ודאי ישמח לשמוע כי שמו של אחיו נקשר לאחרונה בשמועות של מעבר לליגה הסינית הבכירה. התקשורת בספרד מדווחת כי טיינג'ין קואנג'יאן מעוניינת לצרף את חלוצה של נבחרת ספרד בחלון ההעברות הנוכחי. קולגה חדשה לערן זהבי שלנו בסין?


דייגו קוסטה (Gettyimages)

למרות זאת, במסיבת העיתונאים האחרונה שערכה אתלטיקו מדריד, מאמנה, דייגו סימאונה, הביע בצורה ברורה למדיי את התשוקה שלו להשאיר את בן ה-30 בליגה הספרדית. "אני מקווה וצריך את דייגו קוסטה בפברואר, אין כאן ספק, ואני מאמין שהוא יהיה שם" אמר המאמן. החלוץ התמודד העונה עם סדרה של פציעות ביניהן פציעת קרסול שהשאירה אותו מחוץ לאקשן ומקווה לחזור לנצוץ על כר הדשא ועל הדרך לתכנן עוד מתיחות משעשעות..

ככה מעירים את אחיך בבוקר כשאתה מכור למתיחות…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי