אולי ב-2019 יצליח לו יותר: זוגתו הלוהטת של קאריוס

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Gettyimages

השוער הגרמני, שסומן כאשם בהפסד של ליברפול בגמר ליגת האלופות, נתפס מתנשק עם דוגמנית העל סופיה תומאלה, אשר בשנת 2010 נבחר על ידי מגזין FHM כאישה השלישית היפה ביותר על הפלאנטה

(גודל טקסט)
שנת 2018 עבור מי שנבחר לשוער הגרוע בעולם בסיכום השנתי, לוריס קאריוס, הייתה לא משהו בלשון המעטה. כידוע הוא היה האחראי העיקרי להפסד של ליברפול בגמר ליגת האלופות האחרון, אבל חודש דצמבר האחרון סימל תפנית בחייו של השוער הנוכחי של בשיקטאש, שבתקופת החגים הציג לעולם את החצי השני שלו.


זה קרה אמנם באופן בלתי רצוני ועל ידי צלמי הפפראצי בחופים שטופי השמש של מיאמי, פלורידה, שם בילה את הכריסמס עם חיוך ענק על הפנים כשלצידו לא אחרת מסופיה תומאלה, בובה גרמניה בת 29 שנחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות באירופה. תומאלה היא פרצוף ידוע בארצה ולא רק בזכות עבודתה בעולם האופנה או ההופעה שלה בפלייבוי, אלא גם גם בזכות הופעותיה החוזרות ונשנות בכמה סרטים וסדרות טלוויזיה.


בין השאר הגרמנייה השתתפה גם בכמה תוכניות טלוויזיה, באחרונה שבהן היא שימשה כחברת מושבעים של תחרות בין מיטב אומני קעקועים הלאומית של ארצה. בוודאי שהדוגמנית בעצמה מאוהבת בקעקועים, תחביב משותף לה ולשוער שמטורף על עיצובים בעור. מעבר לכל זאת, החצי השני של קאריוס עושה גם את צעדיה הראשונים כמעצבת כאשר השיקה את אוסף הנעליים הראשון שלה לפני שלוש שנים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mutti hat sich mal wieder n neues Tattoo stechen lassen. @kretzsche1973 schaut nochmal drüber, ob auch alles seine Richtigkeit hat. Was es geworden ist? Link in Bio @dhb_teams

A post shared by S O P H I A T H O M A L L A (@sophiathomalla) on



אף שקריוס לא אישר את הקשר הרומנטי בין השניים, התמונות של שניהם במיאמי אינן מותירות ספק. התמונות משמשות גם מסמך שיכול לאשר את ההפסקה בין תומאלה לבין גאווין רוסדייל, סולן להקת הרוק בוש ובעלה לשעבר של גוון סטפני. הדוגמנית והזמר ניהלו מערכת יחסים רומנטית מאז 2017 ונראו לאחרונה ביחד בחודש נובמבר האחרון. כעת הגרמניה זנחה את עולם המוזיקה ועברה בסערה אל חייה של אישה של כדורגלן מפורסם מאוד.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nach all den Fischer/Silbereisen-Tattoo Geschichten,endlich wieder zurück zu den wirklich wichtigen Dingen des Lebens….

A post shared by S O P H I A T H O M A L L A (@sophiathomalla) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#throwback @bild @einherzfuerkinder 2015 Morgen ist es wieder so weit. Freu mich drauf!

A post shared by S O P H I A T H O M A L L A (@sophiathomalla) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@lorisk21 and @sophiathomalla

A post shared by Karius is my drug (@team1loriskarius) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️☀️⭐️

A post shared by Loris Karius Fan Page (@loris_kariusss_21) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי