קאקה הציע נישואים לאישה היפה בברזיל

קרול דיאס
קרול דיאס | אינסטגרם

כוכב העבר הברזיאלי התארס לבת זוגו זה שלוש שנים, הדוגמנית קרול דיאס, במהלך חופשת תחילת שנה רומנטית באי פרננדו דה נורונהה. האם גם לפני החתונה הזו הוא יספק הצהרות הזויות?

(גודל טקסט)
ריקרדו איזקסון דוס סנטוס לייטה, או בשמו המוכר יותר קאקה, שכבר הספיק לפרוש מכדורגל אחרי ששיחק במילאן, בריאל מדריד, בסאו פאולו ובאורלנדו סיטי, חווה את אחד הרגעים המאושרים בחייו עם פתיחתה של שנת 2019. שחקן הכדורגל לשעבר יתחתן בשנית לאחר שהציע נישואים לדוגמנית שלו, קרול דיאס, שכבר כמעט שלוש שנים צמודה אליו חזק מאז הגירושים הסוערים שלו שנה לפני שנפגשו. עם תמונה סופר מרגשת מתוך פרופיל האינסטגרם שלו, הוא בישר את החדשות המרעישות: "אמרתי לו כן", כתבה הבלונדינית על ידה והראתה את הטבעת הנוצצת למצלמה.


"היפה שלי הפכה אותי לאדם המאושר ביותר עלי אדמות, אני מבטיח להחזיר לך ולהפוך אותך בתמורה לאשה הכי מאושרת בעולם. אני אוהב אותך, קרול דיאס", כתב באינסטגרם. קאקה וקרולינה דיאס החלו את מערכת היחסים שלהם בסוף שנת 2016, ומהר מאד החליטו לפרסם את סיפור האהבה הברזילאי שלהם. שנה לפני כן, הכדורגלן החליט להתגרש מקרולינה סליסו. לא לקח לו הרבה זמן, רק מספר חודשים של רווקות, עד שהתאהב בדוגמנית שלו בת ה-24, שאוטוטו תצעד איתו אל החופה.


כזכור, מי שזכה בכדור הזהב בשנת 2007 כשחקנה של מילאן סיפק מספר הצהרות מוזרות בחייו לפני כמה שנים. לאחר שזכה בליגת האלופות בעונת החלומות הוא נשבע למגזין Vanity Fair כי הוא ואשתו הראשונה הגיעו לנישואיהם ללא יחסי מין. "אשתי ואני בוחרים להגיע צנוע לנישואים, התנ"ך מלמד כי האהבה האמיתית מושגת רק עם החתונה, ואז האישה צריכה לאבד את הבתולין", הסביר. "עם קרולינה התשוקה היתה קיימת, אבל תמיד ידענו איך להחזיק מעמד ולחכות", הוסיף. עשר שנים מאוחר יותר, שוב קאקה נמצא לפני חתונה, והפעם הוא כבר ממש לא יוצא בהצהרות.


המאורסת הטרייה נחשבת לאחת הדוגמניות והנשים היפות ביותר שיצאו מארץ הסמבה. עם איך שהחצי השני שלו נראית, אנחנו בטוחים שהפעם הוא לא הצליח להתאפק עד החתונה… אז אפשר להגיד הרבה מזל טוב לאחד הכדורגלנים הגדולים מברזיל, שהציע לזוגתו להינשא לו באי התענוגות הברזילאי, פרננדו דה נורונהה, האי שהפך לאחד האתרים המבוקשים בקרב כדורגלני ענק ונשותיהם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

e me fez o homem mais feliz dessa terra!! Prometo retribuir e te fazer a mulher mais feliz do Te amo ❤️♾@icaroldias . . @carolsabio

A post shared by Kaká (@kaka) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

querem saber o segredo para o bronze perfeito?! @AustralianGoldBrasil primeiro accelerator no corpo todo e depois o protetor FPS 30 por cima e podem ficar tranquilos que mesmo com o protetor por cima, Australian Gold garante o bronzeado perfeito, mas também proteção e cuidado da pele. por isso que eu amo! ☀️❤️ #FeelingGold #AustralianGoldBrasil #Publi

A post shared by Carolina Dias (@icaroldias) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Carolina Dias (@icaroldias) on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי