מה עשו אנריק סבוריט וזוגתו בעיר הבירה? ‎

אנריק סבוריט וג'אניר מרטוס
אנריק סבוריט וג'אניר מרטוס | Instagram

המגן השמאלי הספרדי של מכבי תל אביב ובת זוגו ג'אניר מרטוס קפצו לירושלים לבקר בכותל המערבי, בנוסף ניצלו את מזג האוויר היחסית נעים לטבילה בים המלח. וגם: החברה הבלונדינית שהצטרפה לטיול

(גודל טקסט)

סביר להניח שמכבי תל אביב תניף את צלחת האליפות בסוף העונה הנוכחית, אך עד שזה יקרה או לפחות עד שתפגוש מחר (שני) את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל, נספר לכם שלא רק ישראלים נוסעים לכותל כדי לבקש את כל אשר על ליבם. תשאלו את מגנה השמאלי של מוליכת הטבלה אנריק סבוריט, שביחד עם הצמודה שלו ג'אניר מרטוס, ביקר בעיר הבירה אמש (שבת), כשהשניים נהנו מהאוכל והאווירה הירושלמית שאין בשום מקום אחר בעולם, והדובדבן שבקצפת היה כמובן הביקור בכותל, שם השניים הביעו את אשר על ליבם, כתבו על פתק וטמנו בקיר.

זהו כבר הביקור השני של הספרדים בכותל ובסמטאות ירושלים, הפעם עשו זאת במיוחד בשביל הבסטי של הפצצה הספרדייה, אנה, שעשתה את כל הדרך לארץ הקודש כדי לבלות עם חברתה ובן הזוג. כבר סיפרנו לכם שמרטוס התאהבה בישראל והיא והשחקן שלה כבר שש שנים ביחד, ובדומה לנשים האחרות של הזרים של מכבי, מגיעה לכל משחק ומרימה למגן שלה. כמובן שתצפו לראות אותה מחר באצטדיון בנתניה, לצד חברתה הבלונדינית ככה שיהיה קשה לפספס.

אחרי הביקור בבירה, המשיכה השלישייה לים המלח שם נהנו מהמים, מהבוץ ומהשבת השמשית שפקדה אותנו בסוף השבוע האחרון. לא היו הרבה אנשים במקום הכי נמוך בעולם אתמול, ככה שהתמונות של שתי הספרדיות בביקיני/חוטיני מיד תפסו את תשומת ליבנו.

(אינסטגרם @janirest_)


(אינסטגרם @janirest_)


(אינסטגרם @janirest_)


(אינסטגרם @janirest_)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי