כריסטיאנו רונאלדו שוב שובר שיאים באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס סימן עוד ציון דרך. אחרי שהוכתר ל'מלך האינסטרגם' בחודש אוקטובר האחרון כשעבר את סלינה גומז, CR7 שבר שיא חדש והפך לראשון בעולם שמגיע למספר של 150 מיליון עוקבים

(גודל טקסט)
בסוף שנת 2018, בחודש אוקטובר האחרון אם להיות מדויקים, סיפרנו לכם איך הפך כריסטיאנו רונאלדו למלך האינסטגרם אחרי שעבר את סלינה גומז שהייתה המלכה העולמית במשך שנים, עם 144 מיליון עוקבים. מאז, עברו הרבה מים בנהר, וכעת זוכה בכדור הזהב חמש פעמים והפנומן של יובנטוס, שבר שיא חדש והפך לראשון בעולם שמגיע למספר של 150 מיליון עוקבים ברשת מה שאוטומטית הופך אותו למותג היקר ביותר על הפלנטה.


השילוב של להיות השחקן הכי מפורסם ואהוב בעולם, הפך את רונאלדו למכונת פרסום הרבה מחוץ לכר הדשא והכדורגל, הפורטוגלי הוא שם מוכר בכל בית ואין מי שלא רוצה פיסה ממנו. כנראה שהמספר החדש, 150 מיליון, ריגש אפילו את הפנומן, שלא מרבה לפרסם סרטונים אישיים, בטח שלא עם ג'ורג'ינה רודריגס ארוסתו, וגם לא לככב בחשבון הסטורי שלה, אבל היום זהו יום מיוחד. אחד המאפיינים שתמיד ליוו את רונאלדו הוא המקצועיות שלו ואת אהבתו לאימונים כדי להשיג ביצועים פיזיים מקסימליים.


הבוקר (שני) הוא הכניס אותנו לחדר הכושר הפרטי שלו ושל ארוסתו, ביחד עם בנו בן ה-8, כריסטיאנו ג'וניור בעוד השלושה מבלים זמן איכות וחולקים אימון משותף יחד. רק אתמול שב שחקן הכדורגל ומשפחתו מביקור באיחוד האמירויות הערביות, דובאי, כדי להשתתף בגאלה של פרסי הכדורגל, שם זכה CR7 בפרס שחקן השנה וזכה בגביע עשוי כולו זהב ויהלומים. שם בילה את חג המולד ואת ערב השנה החדשה בשבוע של חופשה מהנה וסופר מפנקת רגע לפני שהוא חוזר למדיה של הגברת הזקנה, הפעם גם עם טייטל חדש של מלך האינסטגרם העולמי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Turim

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What better way to start the new year. Thanks for the appreciation and the care that I have received today.

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz día de reyes ⭐️ ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי