דברים שלא ידעתם על ערן זהבי

שי זהבי עם ערן זהבי
שי זהבי עם ערן זהבי | Instagram

הכוכב הגדול של הכדורגל הישראלי חזר לגוואנגז'ו לקראת פתיחת עונה נוספת בסין, וזה הזמן לחשוף פרטים שספק גדול אם ידעתם: השחקן האהוב עליו, הסדרות בהן הוא צופה עם אשתו שי והילדים והקעקועים הנדירים

(גודל טקסט)
זהו זה, עוד פגרה מאחוריה של משפחת זהבי ששבה בשבת לגוואנג''ו אחרי ששהו בארץ הקודש בחודשיים האחרונים, חגגו כאן את השנה החדשה, השאירו את הילדים עם הסבתות וביקרו בברצלונה, במקסיקו ובמיאמי. כעת, הגיע הזמן לשוב לשגרה ולפינה החמה שבנו להם בשנתיים האחרונות במזרח הרחוק.


ערן זהבי יפתח בקרוב עונה שלישית עם קבוצתו RF, בעוד שי, אשתו היפייפיה, תמשיך להוכיח לנו שתזונה נכונה וכושר על בסיס קבוע, הם השילוב האולטימטיבי לחיים בריאים ומאוזנים. כעת כשהליגיונר הכי מפורסם, החצי השני שלו ושלושת ילדיהם חוזרים למסגרות, חשבנו שזה זמן טוב לספר לכם מספר פרטים שלא בטוח שידעתם על הכדורגלן הישראלי הגדול ביותר כיום, שמעבר להיותו כוכב שכבר מוכר ברחבי עולם גם החל לשמש כפרזנטור של חברת "מאניה ג'ינס". מוכנים? אז ככה:


* בדומה להרבה ישראלים, זהבי לא סובל קור – בכל זאת גדל בארץ השמש – ובביקורים האחרונים של הזוג בארצות הברית, התאהב ערן בלוס אנג'לס. ניו יורק פחות בשבילו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YACHT DAY

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on



* לא סגורים אם ידעתם את זה, אבל ערן זהבי חולה על כריסטיאנו רונאלדו. בתחילת העונה, כאשר C7 לא הצליח להבקיע, ביקש ערן משי, אשתו, לאחל לו שיצליח להבקיע בכל משחק, עד שנפתח לו המזל ואכן הוא חזר להיות אותה מכונת שערים משומנת.


* כבר יצא לכם לראות את הקעקוע של הנשיקה שחתומה על החזה שלו? הקעקוע המיוחד הזה הוא, איך לא, בהשראת אשתו. למעשה, השפתיים שעל צווארו הן שפתיה של שי! גם ליפייפיה יש קעקוע של לב על הגב שמורכב משלוש טביעות האצבעות של הילדים. הכי מקורי ששמענו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paradise ☀️

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



*כשערן היה ילד, במשפחה שלו כולם היו בטוחים שאבי, אחיו שמבוגר ממנו בשנה, יהיה הכדורגלן המצליח מבין שניהם.


*כשיום יבוא וישובו הראשל"צים במקור לארץ הקודש, אל תבנו על זה שיחזרו להתגורר בעיר מולדתם. "ראשון תמיד תהיה הבית שלנו, המשפחות שלנו גרות שם והכל, אבל כשנחזור לארץ אני לא בטוחה שנגור שם", סיפרה שי למדור בעת הביקור האחרון של המשפחה הארץ.


* ומה סדרה המועדפת שערן ושי צופים בה יחד? "יש לנו טלוויזיה ישראלית ואנחנו וגם הילדים רואים כל. אנחנו לא צופים הרבה בטלוויזיה יחד, אבל לאחרונה יצא לנו לראות 'מלכות', סדרה טובה מאוד", מספרת גורו הכושר והתזונה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HOME IS WHERE WE ARE All TOGETHER #shabbatshalom #myfamily

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי