דרמה בחלון ההעברות גם בגולסטאריות!

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | יח"צ

בוגרת האח הגדול ובת זוגו של מאמן גולסטאר הנוכחי אייל גולן, דניאל גרינברג, מצטרפת לקאסט של תוכנית הריאלטי המפוצצת בשמות. בין המשתתפות: אירית רחמים, שחגגה אתמול יום הולדת

(גודל טקסט)
מסתבר לא רק ליגת העל מלאה בהחתמות והעברות בחלון של חודש ינואר. הבוקר (שלישי) הצטרפה לצילומי העונה החדשה של הלהיט של HOT "גולסטאריות" דניאל גרינברג, בוגרת האח הגדול ובת זוגו של אייל גולן (מאמן נבחרת גולסטאר תאילנד שמשודרת בימים אלו). היא תחליף את הדוגמנית והאקסית של יאיר נתניהו, לי לוי, שנאלצה לעזוב את צילומי הסדרה עקב פציעה קשה ברגל.


הדוגמנית הבאר שבעית הצטרפה כשחקנית לנבחרת לאחר שלוי נפצעה ברגלה ביום צילומים במהלך בעיטות פנדלים ולא הצליחה לעמוד עליה, לכן נאלצה בסופו של דבר לפרוש. נבחרת הבנות כוללת את לי ברקוביץ', אירית רחמים, שולה זקן, ענבל גבריאלי, האחיות קארין ושירן סנדל, תאלין אבו חנא, הבית"ריסטית אביגיל שרעבי וכדורגלנית העבר מיטל דיין. את הבנות מאמנים יחד שייע פייגנבוים ורז זהבי.


מפיקת העל אירית רחמים שמה על הולד לקוחות כמו נטע אלחמיסטר ארוסתו של רמי גרשון וליאת קבלסקי ארוסתו של דן איינבינדר המתכננות איתה את חתונתן על מנת להשתתף בתוכנית. אמש, רגע לפני הגעתה של גרינברג, חגגה רחמים, זוגתו של עמוס לוזון, את יום הולדתה ביחד עם הגולסטאריות שהרימו לה כהוגן. זאת לא הפעם הראשונה בה מפיקת העל ואשת הכדורגלן לשעבר משתתפת בריאליטי, כזכור את העונה החמישית של "הישרדות" איי קמרינס היא ניצחה, ושם התחברה עם אשת כדורגלן אחרת, שונית חמד, שעד לעצם היום הזה נשארה חברתה הקרובה והשתיים מבקרות אחת אצל השנייה באופן קבוע. היום חמד חוגגת את יום הולדתה בלונדון, רחוק מהגולסטאריות אמנם, אבל קרוב לחצי השני שלה, תומר חמד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♥️

A post shared by ᎠᎶ | דניאל גרינברג (@danielgreenberg) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמש נפגשו כוכבות העונה החדשה של #גולסטאריות לצילום משימת הפתיחה של העונה! ⚽️ כל הפרטים בסטורי! צילום: רפי דלויה

A post shared by גולסטאר (@gollstar_hot) on






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי