הזוגיות של קפטנית נבחרת ישראל וזוכה האח הגדול עולה שלב

ישראל אולגבו עם קארין סנדל
ישראל אולגבו עם קארין סנדל | Instagram

קארין סנדל עסוקה בצילומי העונה החדשה של גולסטאריות, אבל זה לא מנע ממנה לשלוח ברכת יום הולדת מרגשת לבן הזוג ישראל אוגלבו לרגל היום המיוחד שלו

(גודל טקסט)
רק לפני שבועיים סיפרנו לכם על הזוגיות החדשה של זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, וקפטן נבחרת ישראל בכדורגל נשים והגולסטארית הנוכחית, קארין סנדל, אחותה של כוכבת הילדים שירן סנדל, וכעת השניים כבר מעלים הילוך ביחסים. התיעוד היחיד שלהם יחד היה בתמונה משותפת שלהם מחופשה זריזה באמסטרדם, רגע לפני שנכנסה שחקנית הכדורגל לווילת הגולסטאריות שם היא שוהה בימים אלו.


אמש חגג אוגלבו, שהפך לאחד האושיות המבוקשות בתעשיית הבידור, את יום הולדתו ה-28, ולצערה של החצי השני שלו היא נאלצה להפסיד את החגיגות בעקבות הצילומים לתוכנית. העובדה כי לא בילו יחד אתמול את היום המיוחד של זוכה האח בשנה גרמה לסנדל לכתוב לאהובה פוסט מרגש ומיוחד במינו באינסטגרם, שלפחות אותנו המיס ברגע: "אהוב יקר שלי, הבנאדם הכי טהור ומדהים שקיים על פני כדור הארץ, למרות שאתה לא חובב ימי הולדת אתה יודע שבשבילי היום הזה הוא מיוחד. מיוחד כי אתה הגעת לעולם, כי אתה קיים וזכיתי לאהוב אותך אהבה טהורה וענקית. יש לך לב ענק והחיוך שלך ממיס אותי כל יום מחדש ואין דבר יותר טוב ומושלם מהעיניים שלך" כתבה לו סנדל בהערצה.


"שנדע לשמור את האהבה שלנו ולהעצים אותה, שנשמור אחד על השנייה תמיד. אתה גוש של קסם ואני מחכה לחגוג לך כמו שצריך וכמו שמגיע לך". הוסיפה. "אני מבטיחה להזיז הרים בשבילך ולעשות הכל בשביל שתהיה מאושר תמיד עם חיוך על הפנים. אתה האושר שלי כל יום מחדש. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר ושולחת אינספור נשיקות וחיבוקים מרחוק". ללא ספק ישראל כבש בענק את ליבה של קארין וגרם לה להתאהב בו ולהצהיר על כך קבל עם ועדה, דבר שממש לא אפיין אותה עד היום. כזכור, קפטן נבחרת ישראל לכדורגל נשים סיפרה כי בעברה הייתה גם עם נשים, ודיברה על כך עם בן זוגה שמקבל את העובדה הזאת בלי בעיה. "אני מתאהבת בנשמה של בן אדם", הסבירה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בוקר טוב לזוג המושלם⁦❤️⁩

A post shared by Israel_ogalbo_mylove_ (@israel_ogalbo_mylove_) on



לפוסט המרגש הזה שמדגיש בפנינו את גודל האהבה הצעירה בין השניים, הוסיפה סנדל תמונה של הידיים שלהם שלובות וכתבה: "אמנם אין לנו הרבה תמונות ביחד, אנחנו מעדיפים לחיות את הרגע ולהנות ממה שעומד לנו מול העיניים, אבל עבורי התמונה הזאת מסמלת את הכל. יד ביד מול כל העולם הולכים במסע הזה ובעיקר אחרי הלב שלנו. הכי קלישאתי שלי, אבל באמת שאיתך הלב מרגיש שלם". על המילים הכנות והמרגשות שלה הגיב לה החצי השני שלה: "אהובה שלי את מרגשת ואמיתית. זכיתי בלב שלך וזאת המתנה הכי גדולה בשבילי. את מיוחדת בשלמות שלך אין כמוך". מישהו זוכר את מגי?


כזכור השניים הכירו במסגרת משימת "מסביב לעולם" של העונה האחרונה של האח הגדול. שמות כמו אריאל הרוש, ביברס נאתכו, מאור בוזגלו, דוד קלטינס, עידן ורד, ומנור סולומון התחככו עם דיירי האח, וגם כמובן קארין סנדל. זאת הייתה הפעם הראשונה למעשה בה פגשה הכדורגלנית את ישראל אוגלבו, שניהל דאז זוגיות שיא המתוקשרת עם דיירת אחרת ושחיינית העבר מגי טביבי. מאז הרבה דברים השתנו, וקצת יותר מחודשיים יחד, סנדל ואוגלבו מאוהבים מתמיד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהוב יקר שלי, הבנאדם הכי טהור ומדהים שקיים על פני כדור הארץ…למרות שאתה לא חובב ימי הולדת אתה יודע שבשבילי היום הזה הוא מיוחד…מיוחד כי אתה הגעת לעולם, כי אתה קיים, כי זכיתי להכיר אותך וזכיתי לאהוב אותך אהבה טהורה ועצומה. יש לך לב ענקי, טהור, מלא בטוב. יש בך עוצמה ממגנטת, נתינה אינסופית , ודרייב לטרוף את החיים והעולם. אני פשוט מעריצה את מי ומה שאתה. זה נכון שאתה הבנאדם הכי יפה בעולם כולו אבל היופי החיצוני שלך פשוט מחוויר לעומת היופי הפנימי שלך. אתה הופך את העולם למקום טוב יותר לחיות בו ואתה המתנה הכי גדולה שיכולתי לאחל לעצמי. אתה באמת מדהים…החיוך שלך ממיס אותי כל יום מחדש ואין דבר יותר טוב ומושלם מהעיניים שלך..הראי של הנשמה הטהורה והמושלמת שלך. אני רוצה לאחל לך המון המון מזל טוב, שתגשים את עצמך ותכבוש כל יעד אפשרי, שנאסוף חוויות ביחד במסע שלנו, שנדע לשמור ולהעצים את האהבה שלנו, שנשמור אחד על השנייה תמיד. אתה גוש של קסם ואני מחכה לחגוג לך כמו שצריך וכמו שמגיע לך. אני מבטיחה להזיז הרים בשבילך ולעשות הכל בשביל שתהיה מאושר תמיד עם חיוך על הפנים. אתה האושר שלי כל יום מחדש. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר ושולחת אינסוף נשיקות וחיבוקים מרחוק אמנם אין לנו הרבה תמונות ביחד, אנחנו מעדיפים לחיות את הרגע ולהנות ממה שעומד לנו מול העיניים אבל עבורי התמונה הזאת מסמלת את הכל. יד ביד מול כל העולם הולכים במסע הזה ובעיקר אחריי הלב שלנו. הכי קלישאתי שלי…אבל באמת שאיתך הלב מרגיש שלם ❤️

A post shared by Karin sendel (@karinsendel) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי