ארוסתו של רונאלדו מתכוננת לחתונה בחוטיני

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

ג'ורג'ינה רודריגס, אשתו לעתיד של כוכב יובנטוס, העלתה סלפי שלא הותיר הרבה מקום לדמיון והרוויחה כ-200 אלף עוקבים חדשים בעמוד האינסטגרם שלה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
אחרי שסיפרנו לכם אתמול על השיא הנוסף ששבר הפנומן של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, שהגיע ל-150 מיליון עוקבים באינסטגרם והפך למלך העולמי של הרשת החברתית, כעת גם ארוסתו, ג'ורג'ינה רודריגס, רוצה לטעום מהתהילה. הדוגמנית/רקדנית לשעבר החליטה שלא הספיקו לה הפרסומים והתמונות מהחופשה בדובאי שטופת השמש, ממנה שבה עם הפורטוגלי רק שלשום, והיום (שלישי) החליטה להמם את תשעת מיליון העוקבים שלה עם תמונה לוהטת במיוחד.


הספרדייה העלתה סלפי מדובאי בו היא שוכבת על מיטת שיזוף, ללא חזייה כשהיא לבושה רק בתחתוני חוטיני זעירים. השיזוף הוא הכרחי, כי בקרוב מאוד היא תצעד מתחת לחופה עם CR7, ככה שהשילוב של ויטמין D וסרטונים מחדר הכושר שם היא מתאמנת עם רונאלדו, הם למעשה חלק משגרת היום יום שלה. תוך שעתיים זכתה לכמעט שני מיליון לייקים על התמונה החושפנית שקיבלה בעיקר תגובות כמו: "השילוב בין הריבועים של רונאלדו והישבן של ג'ורג'ינה זה כמו כפפה ליד", כתבו העוקבים שרגילים לראות תמונות גוף של המכונה הפורטוגלית.


היו לא מעט שחשבו שהיא פשוט רוצה להרוויח עוד עוקבים ולהעלות את המספר שלה שרחוק מאוד מזה של בן זוגה. המהלך הזה עתיד להצליח ובגדול, כאשר מהבוקר ועד לרגע זה היא כבר הרוויחה עוד 200 אלף מצטרפים חדשים לחשבון האינסטגרם שלה – ללא ספק משתלם להתחתן עם השחקן הגדול בעולם. צפו לתמונות ישבן נוספות, והכי חשוב זה שבן הזוג מפרגן. באחד הסלפים אפשר לראות אותו יושב מאחוריה עם חיוך גדול שמרוח לו על השפתיים. השניים צפויים להתחתן בעוד כארבעה חודשים בכנסייה בטורינו, לשם יטיסו את המשפחה והחברים שמתגוררים במדריד ובפורטוגל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D☀️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Buens d✨s

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי