התחביב החדש של מירן בוזגלו

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אור ביטון

אשתו של מאור החלה בסדרת אימונים אישיים: "הפעם החלטתי להתמיד", אמרה למדור. וגם: מה היא מתכננת ליום ההולדת של בעלה? לירון שרון עם הפרטים המלאים על הזוג הלוהט

(גודל טקסט)
את הקמפיין המשותף הראשון של מירן ומאור בוזגלו לקניון "הדר" בירושלים אנחנו נראה בקרוב בשלטי חוצות בכל פינה בעיר הבירה, כאשר השניים עתידים להצטלם לקמפיין בסוף השבוע הבא בלוקיישן במרכז. עד שזה יקרה, ובין עשרות הדברים שגברת בוזגלו מספיקה לעשות ביממה, תחביב חדש נכנס לחייה והוא: אימונים אישיים. מירן החלה להתאמן אצל "מרקו פיטנס" שמאמן אותה ועוד שלל ראשל"ציות בסטודיו שלו ומחולל שינויים מרשימים לכל מי שמעוניינת לחטב את הגוף.


כבר סיפרנו לכם בעבר שהגזרה הלוהטת של מירן היא שילוב של גנים ותזונה, כיוון שעד לשבוע האחרון היא אפילו לא התאמנה, ולא אמרנו מילה על שני הריונות עם תאומים. "אחרי ניסיונות אימונים שלא צלחו כי לא התחברתי, הפעם החלטתי להתמיד", סיפרה למדור והיממה אותנו עם סרטונים שמוכיחים שכשהיא מחליטה לקחת על עצמה משימה, היא עושה את זה עד הסוף. בדומה למאור, מירן בהחלט יכולה לשמש כפרזנטורית נהדרת ל"פומה".


שנת 2019 נפתחה בניחוח ספורטיבי למדי עבור מירן שנכנסת לכושר ברגעים אלו והחודש הקרוב צופה לה עוד לא מעט אירועים משמחים. אחד מהם יגיע בשבוע הבא, אז החצי השני שלה, מאור, יחגוג יום הולדת 31 ביום שני הקרוב. מה היא מתכננת לו? תצטרכו להמתין בסבלנות שנספר לכם בשבוע הבא, ועד אז, אתם כבר התאמנתם היום?



הורסת. מירן בוזגלו 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגידו היום תודה על משהו קטן ואל תשכחו לחייך! #רגעשלשמש #alwayssmile

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כל שנה, כל השנה, המשפחה שלי היא הכל! #2019 #family

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי