מלכת השכבה של תומר חמד

תומר חמד, שונית חמד
תומר חמד, שונית חמד | אודי ציטיאט

תומר חמד כתב פוסט מרגש לכבוד יום הולדתה ה-31 של אישתו שונית, אותה הוא מכיר עוד מימי התיכון, וריסק את ליבם של 60 אלף העוקבים שלו: "אשת חיל, אמא מהאגדות וחברה לחיים שמעטים זוכים להכיר"

(גודל טקסט)
הזוג תומר ושונית חמד, שעשה את המעבר מברייטון ללונדון בתחילת העונה עם הגעתו של חלוץ נבחרת ישראל לקווינס פארק ריינג'רס, הוא ללא צל של ספק אחד הזוגות האהובים ביותר בכדורגל הישראלי. איך אנחנו יודעים? אמש (שלישי) חגגה הדוגמנית, בוגרת הישרדות איי קמרינס ונערת ישראל לשעבר, שונית, את יום הולדתה ה-31, והפוסט המרגש שכתב לה תומר בעלה באינסטגרם, שלא מרבה להתבטא ברשת החברתית, זכה לתגובות מרוב שחקני הליגה ונשותיהם.


למי שלא מכיר את סיפור האהבה של הזוג הוותיק, השניים מכירים עוד מימי התיכון בסביון' כך שהמונח "אהבת נעורים" יותר ממתאים במקרה של החמדים. בברכת יום ההולדת שכתב החלוץ, הוא חזר אחורה בזמן, וריסק את ליבם של 60 אלף העוקבים שלו. "אהבת חיי, מגיל נעורים ועד עכשיו. שום דבר לא השתנה. זכיתי במלכת השכבה, וככה אני מרגיש בכל יום. אשת חיל, אמא מהאגדות וחברה לחיים שמעטים זוכים להכיר. את מגדלת את הבנות שלנו, מחנכת אותן וגם החברה הכי טובה שלהן. את נותנת לי את כל התמיכה שאני צריך בשביל להצליח בכדורגל בלי ששום דבר יפריע לי ובמקביל לזה את יודעת לטפח את עצמך, שומרת על כושר וגזרה, וסיימת תואר שני כמצטיינת דיקן. אין מילים פשוט השראה".


מיסס חמד היא הדוגמא לוונדר וומן אמיתית, ובעוד היא חגגה את יום ההולדת בלונדון הסגרירית, לצידם של השחקן הפרטי שלה ושתי בנותם, מיה ואמי, גם כאן בארץ היו כמה כאלו שנהנו מחגיגות יום הולדת ביממה האחרונה כמו: החברה הטובה וזוגתו של עמוס לוזון, אירית רחמים, מגנה השמאלי של בני יהודה, בן תורג'מן, וגיל קהת, אשתו של רועי קהת.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My wishes?! they all came true! #myfamilyismylife

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבת חיי. אכן זו מי שאת. מגיל נעורים ועד עכשיו. שום דבר לא השתנה. זכיתי במלכת השיכבה וככה אני מרגיש כל יום. אשת חיל, אמא מהאגדות וחברה לחיים שמעטים זוכים להכיר. את הבאת אותנו עם הבנות המדהימות שלנו לפסגות הכי גבוהות, לא נתת לשום דבר לעצור אותנו. הכל נעשה אצלך בביטחון מלא ושקט שמקרין על כל המשפחה ובכך את נותנת לכולנו את הכח להמשיך ולגדול. את נותנת מעצמך בשביל כולם ללא תנאים ותמיד בחיוך ובלב שלם. בכל יום ויום הבנות ואני מסתכלים עלייך בהערצה בהערכה ובגאווה גדולה ויודעים שזכינו. את מגדלת את הבנות ,מחנכת אותן ואת גם החברה הכי טובה שלהן, את נותנת לי את כל התמיכה והעזרה שאני צריך בשביל להתקדם ולהצליח בכדורגל בלי ששום דבר מסביב יפריע לי ובמקביל לכל זה את עדיין יודעת לטפח את עצמך לשמור על כושר וגיזרה להנות מהרגע ולסיים תואר שני כמצטיינת דיקן! אין מילים. פשוט מעוררת השראה. אני מאחל לך יומולדת שמח אשת חלומותיי. שתהיי בריאה חזקה ומאושרת תמיד, שתמשיכי בדרך הייחודית שלך להתקדם להתפתח ולהגשים כל חלום שרק יופיע בלילה. שתקבלי אהבה וחום מכל הסובבים אותך בדיוק כמו שאת נותנת להם. שתזכי לנחת מאיתנו המשפחה ושנמשיך לאהוב לכבד ולהעריך אחד את השניה תמיד. אוהב אותך ורק שלך לעד ❤️ #happybirthday #mylove

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blue water Red swimsuit #Mykonos

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ט"ו באב שמח! #אהבתעולם

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי