איזו הפתעה הכין ערן זהבי לאשתו?!

שי זהבי
שי זהבי | Instagram

הליגיונר הבכיר של ישראל להפתיע את החצי השני שלו, שי, לכבוד יום הולדתה ה-31 ושלח אותה לחגוג בתאילנד, שם חיכו לה כל החברות הטובות בבית המלון!

(גודל טקסט)

רק לפני פחות משבוע שבו ערן ושי זהבי עם שלושת ילדיהם לגוואנגז'ו לקראת פתיחת העונה השלישית של הקשר ההתקפי במדים הסינים וכבר מרגישים בחסרונם. המשפחה הישראלית חזרה לשגרה, ערן למגרשים לקראת מחנה האימונים השנתי ופתיחת העונה, שי לאימוני הכושר ולבלוג האישי שלה, והילדים למסגרות, וכבר הספיק הליגיונר הבכיר של ישראל להפתיע את החצי השני שלו לכבוד יום הולדתה ה-31.

אחרי שבשנה שעברה אירגן ערן לאהובתו חגיגת החלפת קידומת מושלמת לכבוד יום ההולדת ה- 30, כשהטיס את יפה אמא של שי, שני גיסתם וחברותיה הקרובות לגוואנגז'ו ליום הולדת בהשראת המירוץ למיליון עם משימות ושלל פינוקים, השנה הצליח שוב אקס מכבי להפתיע את אשתו. הפעם רתם למשימה את דור, ביתם בת השלוש, אחותה התאומה של גיל, שנשארה בבית עם ההורים ובישרה לאמא את מה שאבא שמר בסוד: "אמא, אבא עשה לך הפתעה, את נוסעת עם שרונה לתאילנד", פירסמה שי בחשבון האינסטגרם שלה כשבסוף הוידאו זהבי אישר: "תהני מאמי ותארזי".

שי כמובן הייתה המומה מההפתעה שאירגן לה ערן בעיקר מהסיבה שהצליח להקדים ולהתחיל את החגיגות הרבה לפני המצופה. יום ההולדת של שי חל ב-20 לחודש, ככה שעשרה ימים קודם היא כבר נמצאת על מטוס בדרך לתאילנד. כשעתיים אחרי פרסום הוידאו בסטורי, גברת זהבי ושרונה בן שושן חברתה הטובה שמתגוררת גם היא עם משפחתה בגוואנגז'ו, צולמו בשדה בדרכן לארץ החופש והנופש. לאחר שהגיעו השתיים אל היעד בשעות הערב ועוד לפני שהספיקה לעכל את העובדה שהיא חוגגת יום הולדת עם חברתה הטובה בתאילנד, קיבלה שי את ההמשך להפתעה שאירגן לה בעלה – כל החברות הטובות מהבית חיכו לה בבית המלון! שני זהבי גיסתה, מאי ורד, ליז שכטר, אודליה דגו וקרן בינימין הוטסו ישירות מישראל לתאילנד לחגוג שנה שנייה ברציפות את יום ההולדת של שי בסטייל. ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי