איזה כדורגלנים נכללו ברשימת 100 הגברים היפים בעולם?

גריזמן, מסי, רונאלדו
גריזמן, מסי, רונאלדו | אלבום פרטי

מסי במקום ה-98, גריזמן 61 ואיפה רונאלדו? וגם: הכירו את השחקן שהגיע עד המקום ה-16. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו ואנטואן גריזמן יכולים להתפאר לא רק באיכויות על כר הדשא, כשהם נחשבים לשלושה מן השחקנים הטובים ביותר בעולם, אלא גם בעובדה שנבחרו להיכלל ב-100 הגברים היפים ביותר על פני כדור הארץ בשנת 2018 ברשימה השנתית של The Independent ו-TC Candler.


הצרפתי הקדים את הארגנטינאי והפורטוגלי והוא במקום ה-61, בעוד רונאלדו הגיע רק למקום ה-72 ואילו מסי התמקם במקום ה-98. גם דיוויד בקהאם שנחשב שנים לכדורגלן החתיך בעולם, נמצא במקום מכובד מאד ברשימה, כשהוא מדורג 19. בשונה מתואר "מלך האינסטגרם העולמי" בו מחזיק בגאווה CR7, הפעם ישנו כדורגלן אחד ברשימה שנמצא גבוה מאוד, וניצח את רונאלדו ואת הקוביות שלו. במקום ה-16, ניצב לו רוריק גיסלסון האיסלנדי, שהפך לכוכב במונדיאל האחרון בעיקר בזכות המראה החיצוני.


ללא ספק גיסלסון יכול להיות דוגמן ולא שחקן כדורגל עם הלוק הייחודי שלו, אבל הרשימה מדרגת לא רק על פי יופי חיצוני, אלא לוקחת בחשבון קריטריונים רבים יותר מאשר שלמות אסתטית – כמו אלגנטיות, מקוריות, תעוזה, תשוקה, שלווה, שמחה, וכדומה ומייצגת 40 מדינות שונות בעולם. אז האיסלנדי נבחר באופן מתבקש לכדורגלן היפה בעולם לשנת 2018, ומי שמוביל את הרשימה הוא דווקא השחקן האמריקאי ג'ייסון מומואה, שידוע בעיקר בזכות תפקידו כחל דרוגו בסדרה המצליחה "משחקי הכס" וכוכבה הראשי של הסרט "אקווה מן". אנחנו מכירים אותו גם כעמיתה של הוונדר וומן שלנו, גל גדות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Another American portrait. Photo by: @moritzmaibaum Stylist: @monika_kistemann

A post shared by Rurik Gislason (@rurikgislason) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 or 2? Another one by @moritzmaibaum

A post shared by Rurik Gislason (@rurikgislason) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי