קדחת האינסטוש: החשבונות הכי מבוקשים בליגה

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | אינסטגרם

אין ספק בכך, האינסטגרם כבש את כולנו ובשל כך החלטנו להציג בפניכם את החשבונות הכי נוצצים בכדורגל הישראלי. אז מי השחקן הפופולארי ביותר ולמי יש את החשבון הכי מצחיק? לירון שרון מדרגת, ואל תשכחו לעקוב

(גודל טקסט)
האינסטגרם כבש אותנו, גרם לנו להתמכר, גמר לנו את החיים ובאותה נשימה גם עשה לנו אותם הרבה יותר טובים. תחשבו כמה כוכבים צמחו בזכות הפלטפורמה המשוגעת הזאת (נטע אלחימיסטר לדוגמא), שהיום היא ה-דבר. אם אתה לא שם, אתה לא קיים. בשל קדחת האינסטוש הלא פוסקת וסתם כי בא לנו לדרג, הנה מספר כוכבים שהיו כאן עוד הרבה לפני האינסטגרם, שחקני הכדורגל הישראלים המחזיקים בחשבונות עם הכי הרבה עוקבים. מי במקום הראשון, למי יש את החשבון הכי מצחיק ומי מוציא לנו את העיניים בכל סטורי? הכל במצעד עשרת שחקני הליגה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם.


מקום עשירי: ליאור רפאלוב – 42.1 אלף עוקבים
החיים של קשרה ההתקפי של אנטוורפן, נראים מאד זוהרים לפחות דרך הפילטרים של האינסטגרם. הוא הישראלי האהוב ביותר בבלגיה ואפשר לראות זאת בבירור בחשבון האישי שלו. בעונה השמינית בבלגיה, רפאלוב חי את החלום עם אשתו גל ושני ילדיהם כשהשילוב בין העסק המשפחתי של היהלומים לבין ההטבות של לשחק כדורגל בחו"ל, יוצרים שילוב של חיי מותרות.


מקום תשיעי: רמי גרשון – 42.4 אלף עוקבים
שחקן ההגנה של מכבי חיפה מחזיק בתואר הכדורגלן עם האישה המפורסמת ביותר, נטע אלחמיסטר, מלכת האינסטגרם עם 1.4 מיליון עוקבים מה שאוטומטית הופך את החצי השני שלה ואת כל מי שנמצא בחייה באופן קבוע, לכוכב רשת בעצמו. גרשון, בניגוד לזוגתו, לא הכי פעיל ברשת החברתית, אבל מידיי פעם מעלה איזה פוסט ולעתים נדירות גם סטוריז. הפרסום האחרון שלו בבוקר של היום הראשון של 2019, היה 'save the date' של החתונה שלו ושל נטע שתתקיים ב-13 ביוני.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חיים שלי מושלמת את כולך לב אחד גדול! תמימה, טהורה וטובה – התגלמות השלמות. אני אוהב אותך המון ותמיד מאחורייך

A post shared by Rami Gershon (@ramigershon5) on



מקום שמיני: איתי שכטר – 42.6 אלף עוקבים
מכבי תל אביב פתחה העונה ליגה משלה והנציג של האלופה הנכנסת ברשתות החבריות הוא לא אחר מאשר איתי שכטר, שעשה את הדרך מבית"ר ירושלים למרכז הארץ. אולי תעדיפו אותו בשמו, "הצדיק" כפי שקוראים לו חבריו. השילוב של כדורגל, משפחתיות ואהבה לדת הם הבסיס שמאפיין את חשבונו של שכטר שמשתף המון לאחרונה תמונות של היורש, ליאב בנו שהפך בין רגע לכוכב של חדר ההלבשה המכביסטי. חוץ ממנו כמובן שיש ייצוג קבוע לכל המשפחה, ליז אשתו ושני ילדיהם הנוספים.


מקום שביעי: טל בן חיים החלוץ – 49.6 אלף עוקבים
חלוצה של ספרטה פראג עוד מימיו במכבי תל אביב אהב לשתף את העוקבים שלו בתחושות אחרי משחקים, בצחוקים מחדר ההלבשה ובעיקר נותן הצצה לחייו האישיים, כשהכוכב הבלתי מעורער בנו בן השלוש וחצי שון, הדומה שתי טיפות מים לאבא. בסוף השבוע האחרון, שבר את שיאי הלייקים שלו עם תמונה מחדר הלידה, אז ילדה ליאן אשתו ילדה את בנם השני בניתוח קיסרי בבית החולים תל השומר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו! תודה למלכה הגיבורה שלנו הורים בפעם השנייה ✋ #שבתשלום

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on



מקום שישי: בירם כיאל – 50.6 אלף עוקבים
הכוכב הענק של ברייטון, בירם כיאל, מתהדר בחשבון נפוח אחריו עוקבים בעיקר אוהדים ישראלים ואנגליים שנהנים מעדכונים שוטפים של השחקן ומה שעובר עליו מקצועית לבין החיים בברייטון הקרירה לצד אשתו אנג'לה ושני ביניהם שמדברים אנגלית שוטפת במבטא בריטי מרשים וחמוד במיוחד. גם החברות עם תומר חמד מתועדת ברשת באופן קבוע והחברות בין הנשים והילדים תמיד פוטוגנית ועושה כיף לצפות בה מהצד.


מקום חמישי: יוסי בניון – 59 אלף עוקבים
המלך הבלתי מעורער של הכדורגל הישראלי, יוסי בניון, מעניין כל אוהד כדורגל בישראל וללא ספק אהוב על כל שחקני הליגה שמפרגנים לו באופן קבוע. בניון אמנם לא אחד הפעילים באינסטגרם, אך תהיו בטוחים שכשיש לו מה לומר, כולנו נקרא את זה בפוסט חגיגי. חוץ מזה, למרות הפרופיל הנמוך ששומר, גם תמונות משפחתיות לצד מירית אשתו, וחמשת (!) ילדיהם, מככבות אצלו בחשבון תחת כותרות מרגשות שמחממות את הלב.


מקום רביעי: תומר חמד – 59.3 אלף עוקבים
תומר חמד, שעשה את המעבר מברייטון ללונדון בתחילת העונה עם הגעתו של חלוץ נבחרת ישראל לקווינס פארק ריינג'רס, הוא ללא צל של ספק אחד השחקנים האהובים ביותר בכדורגל הישראלי. מה תוכלו לראות אצלו בחשבון? הרבה בלונד, בכל זאת יש את אשתו שונית ושתי בנותיהם המתוקות שתורמות לכך, וכמובן ששלל תמונות מכר הדשא עם משפטים קצרים וקולעים. חמד לא אוהב לחפור באינסטוש, הוא נותן לתמונות לדבר בעד עצמן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

On the!

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on



מקום שלישי: ניר ביטון – 80.3 אלף עוקבים
אחד השחקנים שמספר העוקבים שלו לא מפסיק לעלות בקצב קבוע הוא ניר ביטון. קשרה של סלטיק מעביר לעוקביו איך נראים החיים בסקוטלנד, הרבה כדורגל וגם רגעים מרגשים כמו להפוך לאב לשניים, בגיל 27 בסך הכל. הוא ואשתו בר, קיבלו בחודש דצמבר האחרון לעולם את בנם, אח צעיר לביתם הבכורה אמה, שנולדה גם היא בחודש דצמבר בסקוטלנד לפני שנתיים. כבר כמעט שש שנים שהקשר משחק מעבר לים, מזל שיש רשתות חברתיות שאפשר להתעדכן.


מקום שני: ערן זהבי – 120 אלף עוקבים
האיש וההפתעות, ערן זהבי, מצליח לא רק להפתיע את אשתו שי, ביום ההולדת שלה מידי שנה, אלא גם את אלפי עוקביו שנהנים לקבל עדכונים בעיקר מחוץ לכר הדשא. חיים נוצצים בסין, עדכונים מחדר ההלבשה של קבוצתו גוואנגז'ו, צילומים "למאניה ג'ינס" כפרזנטור החברה, צחוקים עם חברים, ביקורים דחופים ומעוררי קנאה ביעדים הכי נחשקים על הפלאנטה וכמובן חוויות משפחתיות עם החצי השני שלו ושלושת ילדיהם, אלו דברים שתמצאו בחשבון האינסטוש של הליגיונר הכי בכיר של מדינת ישראל.


מקום ראשון: מאור בוזגלו – 200 אלף עוקבים
השחקן החזק ביותר ברשת החברתית, כל כך חזק, שבזמן ששורות אלו נכתבות, סביר להניח שמספר העוקבים שלו ממשיך לעלות. מאור בוזגלו מפנק את המעריצים שלו בעדכונים יום יומיים מחייו ומחיי משפחתו, לא שוכח את הפתגם/ הטיפ היומי שלו, מאתגר את העוקבים שלו ללא הפסקה, והכל נעשה ברוח חיובית. מעבר לעבודה והלחימה על כר הדשא, מאור בוזגלו כבר מזמן הפך לטאלנט גם מחוצה לו עם תוכנית דוקו ריאליטי משפחתית ברייטינג שיא, קמפיינים והכרה בכל בית בישראל. מירן שלו וארבעת ילדיהם כמובן שמככבים אצלו באופן קבוע, כאשר בסוף השבוע האחרון, הגיע בוזגלו למספר המטורף והעגול של 200 אלף עוקבים מתוכם 90 אחוז ישראלים. גאווה לאומית.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New week,new energy @puma ⚡️ #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



לא נכנסו לטופ 10, אבל מנהלים חשבונות מעניינים, משעשעים ואהובים במיוחד
גם דור מיכה עם 36 אלף עוקבים וגם דוד קלטינס עם 33.2 אלף עוקבים אהובים עלינו ועל אלפי העוקבים שלהם במיוחד ובעיקר בזכות חוש הומור משובח. מעבר לפוסטים השוטפים אחרי/ לפני משחקים, השניים הללו לוקחים את החיים בכיף, צוחקים על סיטואציות ומתבדחים עם חברים ועם בנות הזוג בצורה שלא משאירה אף אחד אדיש אליהם. באופן מפתיע, לשניהם יש בלונד שצובע את חייהם. מיכה עם נואל ברקוביץ', כוכבת הילדים שלו, וקלטינס עם שרון אייזנברג הקצינה המשוחררת שכובשת את עולם הדוגמנות. הנשים בחייהם, מכניסות הרבה עניין ורגש לחשבונות שפשוט כיף לעקוב אחריהם. נו, כבר התחלתם לעקוב??

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי