נשות הכדורגלנים שלא מוותרות על הביקיני בחורף

שי זהבי, מאי ורד, ליז שכטר, שלי מרציאנו, ג'ניר מרטוס
שי זהבי, מאי ורד, ליז שכטר, שלי מרציאנו, ג'ניר מרטוס | אינסטגרם

ישראל אולי מתפארת בקיץ לוהט, אבל גם בעיצומו של חודש ינואר מצליחות שי זהבי, מאי ורד, ליז שכטר, שלי רגב מרציאנו וגם ג'ניר מרטוס של סבוריט לסובב ראשים בכל רחבי העולם

(גודל טקסט)
אמנם מדינת ישראל מתפארת בקיץ הלוהט שלה, אבל גם אצלנו קר לפחות חודשיים בשנה ומי שלא מסכים שהחורף הישראלי יכול להקפיא, מוזמן להגיע לטדי בינואר. ועם זאת וחרף העובדה שרובנו לבנים ודהויים בשלב הזה של השנה, יש כמה נשות כדורגלנים שמוציאות לנו את העיניים עם ביקיני ושיזוף כאילו מינימום אוגוסט עכשיו.


מי עולה על ביקיני באופן קבוע מעבר לים, מי הסתובבה עם בגד ים בינואר בארץ הקודש ומי גרמה לנו כבר מזמן לשכוח מהעובדה שיש לה שלושה ילדים עם גזרה מושלמת?? התשובות לפניכם:


שי זהבי 
– זו לא חוכמה כשאת גורו של פיטנס ואורח חיים בריא כמו שי זהבי, סביר להניח שתיראי מיליון דולר בכל ימות השנה. ברגעים אלו, כפי שכבר סיפרנו לכם עוד בסוף השבוע האחרון, שי חוגגת 31 בתאילנד עם החברות הטובות, מציגה גזרה חסרת פגמים, מושלמת לכל הדעות, בשלל בגדי ים. מישהו זוכר שהיא פעם הייתה בהריון?



שי זהבי. חגיגות יום הולדת מושלמות בתאילנד (אינסטגרם)


מאי ורד – עוד אחת שכל זכר לעובדה שילדה לפני פחות מחצי שנה את רוי, בנם הבכור שלה ושל הקשר ההתקפי של בית"ר, עידן ורד, מקרי לחלוטין, היא מאי ורד. גם מאי נמצאת לצידה של שי, חברתה הטובה וקורעת את החופים שטופי השמש של תאילנד, עם שרירי בטן שגורמים לנו להבין שכבר עכשיו, כדאי לנו להתחיל להכין את גופנו לקיץ הקרוב.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️

A post shared by May Vered Ziv (@mayvered) on



ליז שכטר – אחרונה ברשימת התאילנדיות היא החצי השני של איתי שכטר, ליז, אשתו בת ה-34 שכנראה משהו שם בחבורה של שי זהבי את מאי ורד את ליז שכטר את ליאן בן חיים פשוט מדבק! אחרת אין הסבר. גם ליז שומרת על הגזרה ועל אורח חיים בריא ונראית נפלא בביקיני. השאלה אם כבר הכינה בגד ים צהוב-כחול, לקראת חגיגות האליפות של מכבי בקיץ.



מחכים לבגד ים בצהוב-כחול. ליז שכטר (אינסטגרם)


שלי מרציאנו – שלי רגב מרציאנו היפייפיה, גורמת לנו להתגעגע אליה כל פעם מחדש. כשהיא, אופיר השוער שלה ובנם המתוק סאן, גרים מעבר לים בסקוטלנד הקרה, אין כמו לקפוץ לחופשה זריזה בפונטה קאנה כדי להציג איך נראית דוגמנית בבגד ים. איך? בואו נגיד שאם זאת הנציגה הישראלית שלנו בסקוטלנד, אין שגרירה טובה ממנה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tropic like it's hot

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on



ג'ניר מרטוס – עוד מכביסטית שנכנסה לרשימה היא זוגתו של אנריק סבוריט, מגנה הספרדי של מכבי תל אביב, שהתאהבה בארץ הקודש מאז שהגיעה לכאן. לאור העובדה כי בכל זאת, מדובר בספרדייה שרגילה לאקלים האירופאי, אין זה מפתיע כי בשבת האחרונה היא ניצלה את מזג האוויר השמשי והקריר יש לומר, כדי לעלות על בגד ים ולהציג גזרה שווה במיוחד בים המלח, שם ביקרה כבר שלוש פעמים מאז הקיץ האחרון. ככה נראית אירופאית בחורף ישראלי, הבנתם?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dead Sea

A post shared by JANIRE MARTOS (@janirest_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי