אייל גולן ובת הזוג משחקים בקבוצות יריבות!

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | אריאל שלום

בזמן ש"גולסטאר תאילנד" משודרת בימים אלה, הגיעו הגולסטאריות של העונה השנייה, ביניהן דניאל גרינברג, לערב הגמר בו פגשו את הנבחרת של העונה הראשונה אותה מאמן לא אחר מאשר בן זוגה, הזמן המפורסם

(גודל טקסט)

קדחת גולסטאר ממשיכה לשגע את אוהדי הכדורגל ואת המדינה. בזמן שהעונה השישית של "גולסטאר תאילנד" משודרת בימים אלה ב- HOT, אחרי 15 ימי צילום בווילה בוינגייט, הגיעו הגולסטאריות של העונה השנייה בניצוחו של שייע פייגנבוים ורז זהבי לערב הגמר בו פגשו את הנבחרת של העונה הראשונה אותה אימן לא אחר מהחצי השני של פייגנבוים בעונה הנוכחית והבעלים של הפועל מרמורק, אייל גולן.

בין השחקניות פגשנו את: בת זוגו של עמוס לוזון מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת רוה"מ לשעבר שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ' בתו של אייל ברקוביץ', כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה, קפטן נבחרת ישראל בכדורגל נשים וזוגתו של ישראל אוגלבו, זוכה "האח הגדול", קארין סנדל, בוגרת האח הגדול, תאלין אבו חנא, הדוגמנית והאקסית של יאיר נתניהו, לי לוי, בוגרת נוספת של האח וזוגתו של גולן, דניאל גרינברג, כדורגלנית העבר מיטל דיין והאוהדת הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, שבשבילה בית"ר ירושלים היא הכל, אביגיל שרעבי.

בוגרת העונה הקודמת של האח הגדול, דניאל גרינברג, סיפרה למדור איך הרגישה להיכנס לנבחרת הגולסטאריות באמצע העונה: "אני רגילה להיכנס כניסה שנייה, חוויה מדהימה ומעצימה כי לא חשבתי אי פעם שאשחק כדורגל בחיים שלי. חוויה שונה ומאתגרת כי 90 אחוז מהבנות פה לא משחקות ביומיום שלהן כדורגל ונפצעות. אין לי שום קשר לכדורגל, בבית שלי לא רואים ואין לי מושג. אני רק יודעת שצריך להבקיע את הגול לשער אז אני רצה לכדור ובועטת. מקווה שבמשחק הזה ייצא לי להבקיע, אני תחרותית ו-ווינרית".

"להיות רק בנות זה יותר קשה ממה שהיה בבית האח, אבל יש פה בנות מקסימות וכיף לי", הוסיפה פליטת האח הגדול. ומה לגבי בן הזוג? גרינברג העדיפה שלא להיכנס לשיחות על החצי השני שלה, אייל גולן, שבמקרה גם אימן את הקבוצה היריבה שהתמודדה מול קבוצתה בגמר ואמרה: "לקראת הצילומים, אייל אמר לי להיות אני". לגבי העובדה כי היא מתמודדת בגמר הגולסטאריות מול קבוצה שמאמן החבר החדש שלה, אמרה: "יש פה קאץ'! זה מדהים בעיניי ומגניב להיות איתו במשהו משותף. אני יותר אשמח אם אני אנצח אבל אם זה יהיה הוא, אני אשמח בשמחתו. לראות כדורגל ביחד? עוד לא יצא לנו". 



דניאל גרינברג (אריאל שלום)



דניאל גרינברג (אריאל שלום)



דניאל גרינברג ואביגיל שרעבי (אריאל שלום)



אביגיל שרעבי (אריאל שלום)



עמוס לוזון ואירית רחמים (אריאל שלום)



גביע הגולסטאריות (אריאל שלום)



הגולסטאריות (אריאל שלום)



הגולסטאריות (אריאל שלום)



לי ברקוביץ' והאבא אייל (אריאל שלום)


לי לוי (אריאל שלום)


שירן וקארין סנדל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי