צפו: פול פוגבה חוגג את לידת בנו בריקוד סוער ‎

פול פוגבה ומריה סאלאוס
פול פוגבה ומריה סאלאוס | Instagram

הקשר האחורי של מנצ'סטר יונייטד מאושר וקשה לו להסתיר את זה, ומסתבר שחוץ מלשחק כדורגל הוא גם רוקד קונגו לא רע בכלל

(גודל טקסט)
קשרה האחורי של מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, כל כך מאושר שהוא לא יכול להסתיר את זה. אמנם הוא לא בישר על כך ברשתות החברתיות שם הוא מאד פעיל, אבל מסתבר שהצרפתי ובת הזוג שלו בשנתיים האחרונות מריה סאלאוס, הפכו להורים לפני כשבועיים. איך אנחנו יודעים? השניים הגיעו אמש (שלישי) למסעדת "אייבי" המפורסמת במנצ'סטר כדי לקחת פסק זמן קצר מההורות הטרייה כאשר הדוגמנית הבוליביאנית של פוגבה הגיעה ללא בטן הריונית אחרי שהפעם האחרונה שצולמו יחד בפומבי הייתה בחג המולד, אז סחבה איתה הבלונדינית בטן של חודש תשיעי.


בן ה-25 ובת ה-23 נתפסו בעדשות מצלמות הפפרצי כשהם בדרכם לארוחה רומנטית ונראו מחוייכים ומאושרים בדיוק כמו שהורים חדשים נראים, בעיקר כשהבייבי הקטן נשאר לישון בבית עם המשפחה. מי "שחשף" לתקשורת את העובדה כי פוגבה הפך לאב, הוא אגדת מנצ'סטר יונייטד קשר העבר בריאן רובסון, שסיפר בעיתון הסאן הבריטי: "כשפגשתי את פול בשבוע שעבר בדובאי עם הקבוצה, הייתה לנו שיחה קטנה בה בירכתי אותו על לידת התינוק שלו. הוא נראה מאוד רגוע ושליו ובעיקר מאושר", סיפר קפטן העבר של השדים האדומים.


כזכור, גם על מערכת היחסים של הזוג הצעיר גילתה התקשורת רק במונדיאל כיוון שהשניים שמרו על פרופיל נמוך במיוחד. פוגבה, שמאוד פעיל ברשתות החברתיות, לא עידכן את 32 מיליון העוקבים שלו על הסטטוס החדש, אבל בינתיים אפשר לראות שהבן אדם פשוט שמח וטוב לב. אחרי ששב מארוחת הערב הרומנטית עם היפייפיה הבלונדינית שלו, אחיו פלורנטין פוגבה, סחף אותו לריקוד קונגו קצבי ומטורף שעלה לחשבון האינסטגרם של הכוכב הצרפתי ויצר הרבה רעש סביבו. אלפי תגובות ובעיקר ברכות ואיחולים לרגל הולדת התינוק וגם הרבה ביקורת על יכולת הריקוד של הקשר המפורסם, שנראה כי יש לו תוכנית גיבוי נהדרת למקרה שירצה לעזוב את הכדורגל ולפצוח בקריירת ריקוד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Congratulations to Paul Pogba and Maria Salaues who are expecting their first child together❤️ This was Maria with Paul's family at Old Trafford yesterday #paulpogba #mariasalaues #pregnant #family #mufcfamily #mufc #family #oldtrafford #matchday #lapogbance #pogbafamily #wags #equipedefrance #pp6 #florentinpogba #bolivia

A post shared by MUFC FAMILY (@familymanutd) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Your team lost on #UCL ‘s GW1? Don't be sad! It's better late than never for today's #WednesdayWAG Ever wondered why today's double goal scorer Pogba speaks Spanish? Meet the model Maria Salaues, @PaulPogba's Bolivian girlfriend. It's incredible what you can do with a little motivation.

A post shared by The Fancy Football (@thefancyfootball) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kiss Paul's fiancée . . . . #wags #pogba #paulpogba #paullabilepogba #pogba6 #pogboom #pogbafan #pogback #lapioche #pp6 #equipedefrance #pogbafans #teampogba #pogbafamily #mariasalaues

A post shared by Welcome To •PP's World (@paulpogbaworld) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feel like KANGA ‍♂️ @florentinpogbaofficial

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי