הילד ענק: מאור בוזגלו במחווה לרונאלדו ול-200 אלף עוקביו

מירן ומאור בוזגלו
מירן ומאור בוזגלו | Instagram

כוכב בית"ר ירושלים הגיע ל-200 אלף עוקבים באינסטגרם עם סרטון ויראלי ענק בו הוא מחופש להומלס. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
רק אתמול סיפרנו לכם על חגיגות יום הולדתו ה-31 של הכדורגלן הכי מפורסם בישראל, מאור בוזגלו, ומה חשבתם, ש- MB11 יעבור את ה-200 אלף עוקבים באינסטגרם ולא יציין את זה בדרך מקורית? אז הבחור מלא הפתעות והערב (רביעי) הוא הימם את העוקבים שלו עם וידאו ענק שעושה הרבה כבוד לכריסטיאנו רונאלדו. מי לא זוכר את הסרטון של CR7 מלפני שלוש שנים, אז שיחק במדיה של ריאל מדריד, מחופש לקבצן, חסר בית המשוטט ברחבי מדריד ומפתיע את העוברים ושבים בשליטה שלו בכדור?



בוזגלו והראש היצירתי שלו, ביחד עם הפקת התוכנית "הבוזגלוס עונה 3" שמצטלמת בימים אלו, החליטו לקחת את הגרסה של הפורטוגלי ולהתאים אותה לארץ הקודש. בשבוע שעבר נסעו מאור ומירן ליום צילום בממילא, המתחם היוקרתי הירושלמי, שם הסתובב מאור מחופש להומלס ברמה שפשוט לא ניתן היה לזהות כי מדובר בכוכבה של בית"ר ירושלים. איפור, זקן, שיער ארוך, בגדים מרופטים ואפילו ריפוד כדי לדמות כרס, הכל בשביל שלא יזהו את הכדורגלן הכי מוכר במדינה.


בוזגלו שיתף את הווידאו בחשבון שלו וכתב: "אתם צופים, אתם מפרגנים, אתם מבקרים, אתם משתפים, אבל בעיקר- אתם עוקבים! 200K תודה". גם מירן שלו, שיתפה תמונה שלה בלוק מושלם לצד הגבר שלה בגרסה "המוזנחת" שלו ושאלה: "מזהים"? תודו שלא זיהיתם במבט ראשון. רק נציין כי הסרטון והתמונה הגיעו תוך פחות משעה לאלפי לייקים ותגובות וזה מריח לנו כמו משהו ויראלי. בוידאו, הצופים לא מבינים מי זה הקבצן הזה שכולם מתקהלים סביבו ואיך הוא יודע לשלוט כך בכדור?! אפשר להבחין בפרצופים ההמומים הופכים למחויכים ברגע שבוזגלו הוריד את הפאה, חשף את התספורת שהוא כה מזוהה איתה, והשאיר לכל הקהל שביקר שם באותו יום, חוויה וזיכרון לכל החיים. מיותר לציין שהוא הכדורגלן עם הכי הרבה עוקבים בארץ נכון?:)

   

   


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי