התהפכו היוצרות: מה קורה כששחקנית כדורגל יוצאת עם דוגמן?

קארין סנדל
קארין סנדל | Instagram

קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים קארין סנדל, שצמודה לזוכה האח הגדול ישראל אוגלבו, סיפרה עם אחותה איך זה לעבור את החוויה של גולסטאריות יחד, וגם על בן הזוג: "אני צופה במשחק והוא עוזר ומביא לי גרעינים"

(גודל טקסט)
שלשום (שלישי) התקיים משחק הגמר של העונה השנייה של גולסטאריות מבית HOT באצטדיון נס ציונה כפי שכבר סיפרנו לכם, ושם בין חברות הקאסט שמכינות לכם עונה מיוחדת ומשעשעת במיוחד, פגשנו את קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים קארין סנדל (30) המשחקת גם בעמדת הקשר במ.ס. קריית גת מליגת העל לנשים. מעבר לעובדה שאת החוויה של הגולסטאריות עברה קארין לצד אחותה כוכבת הילדים שירן סנדל (31), השתיים נהנו כל אחת מהמגרש הפרטי של האחות. קארין מעולם הזוהר והמצלמות, ואילו שירן טעמה מכר הדשא והחיים ככדורגלנית. 15 ימי צילום, כשרק לאחרונה החלה קארין בזוגיות חדשה, שלושה חודשים שהיא צמודה ללא אחר מזוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו (28), שכמובן הגיע לצפות בזוגתו בגמר.


"היא נותנת לי טיפים על המגרש וזה כיף להיות חלק מהעולם שלה במקום להיות צופה מהצד ולהיות איתה יחד על המגרש. היא אחת השחקניות הכי טובות שהיו כאן אי פעם. קארין עושה פעלולים משוגעים על המגרש וזה גורם למי שמסתכל עליה להיות טוב יותר", מספרת שירן אחותה של קארין על החוויה בתוכנית הריאליטי. חוץ מזה, השתיים מספרות שאחרי צילומי התוכנית בטוח ייצא להן לצפות במסי יחד: "לקחתי את שירן לקלאסיקו לפני שנתיים. היא בעיקר הצטלמה באצטדיון, אני אוהדת ברצלונה מאז ומתמיד", אמרה קארין ואחותה הוסיפה: "אלוהים איזה חמוד מסי, חבל שהוא נשוי".


כבר חודש שקארין סנדל מככבת אצלנו במדור בעקבות הזוגיות החדשה עם זוכה האח הגדול אותו הכירה כשנכנסה לביקור קצר בבית הכי מפורסם במדינה עם שחקני נבחרת ישראל: "ישראל מבין פחות משירן בכדורגל, הוא נתן לי הרבה טיפים בעניין ההתנהלות ומבחינת הדינמיקה הקבוצתית, ודיברנו כל יום בלילה כשהרשו לנו להשתמש בטלפונים. הוא מאד תומך ומבסוט בשבילי", סיפרה הכדורגלנית המקצוענית והוסיפה פרט מאד מעניין על מערכת היחסים שלהם: "אנחנו לא צופים בספורט יחד, אני צופה והוא עוזר לי מהצד ומביא לי גרעינים ושתייה. בדרך כלל שחקני כדורגל יוצאים עם דוגמניות, אז אצלנו זה הפוך, אני השחקנית כדורגל שיוצאת עם הדוגמן ואנחנו הראשונים בישראל".


לסיכום סיפרה קארין מדוע בכלל זרמה עם הרעיון של לקחת חלק בתוכנית ריאליטי לצד אחותה, והמטרה שלה חד משמעית: "בהתחלה היה לי מוזר להתרגל לפה אבל הגעתי לכאן עם אג'נדה מאד ברורה, לקדם את כדורגל הנשים בארץ שנמצא בתחתית שרשרת המזון בספורט הישראלי. אני חושבת שאחרי שיראו את העונה הזאת ואת כל הנשים המדהימות שיש פה ואיך שכל אחת מאיתנו עולה ונותנת פייט ולומדת לשחק כדורגל, אז יבינו שכל אחת יכולה. הלוואי וזה יעשה איזשהו שינוי תודעתי במדינה".



האחיות סנדל. (אריאל שלום)



עולות לדשא. (אריאל שלום)



"היא אחת השחקניות הכי טובות שהיו כאן". שירן סנדל על אחותה קארין. (אריאל שלום) 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי