ניימאר, אמבפה וקבאני התחרו במירוץ גמלים בקטאר – מי ניצח?

ניימאר ודני אלבס
ניימאר ודני אלבס | Instagram

הכוכבים הגדולים השתתפו במירוץ המסורתי כחלק מביקור מאורגן של פאריס סן ז'רמן בקטאר. השחקנים זכו בצ'ק מהספונסר אותו יעבירו לתרומה על ידי הקרן של המועדון הצרפתי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פ.ס.ז' הפכה לקבוצת הכדורגל הראשונה בעולם שהתחרתה במירוץ גמלים מסורתי במהלך הביקור שלהם בקטאר. הקבוצה עשתה היסטוריה כאשר הגיעה לאזור התחרות שהוקם ליד דוחא כחלק מהסיור שלהם בקטאר 2019. 13 גמלים חיכו לשחקנים והצוות המקצועי שהתחלקו לזוגות, רכבו עליהם והגיעו למהירות של כמעט 40 קמ"ש, ותקשרו ביניהם באמצעות ווקי טוקי. רכבים מפוארים ליוו את השיירה לאורך מסלול של 4 קילומטרים.


תומאס טוכל המאמן הגרמני של אלופת צרפת, חלק את הגמל שלו עם הכוכב הגדול בקבוצה ניימאר, והשניים היו צוות מנצח כשהוכרתו לזוכים במקום הראשון. כל אחד מהם זכה בצ'ק על סך 25 אלף יורו מהספונסר של הקבוצה, "qatari telephone operator ooredoo", כשהכסף בו זכו יעבור ישירות לתרומה על ידי הקרן של המועדון. ניימאר חגג את הניצחון ואמר: "אני ממש שמח שהקבוצה שלי הייתה הכי מהירה. דני אלבס סיים במקום השלישי ואני מקום ראשון. ניצחתי! ניצחתי!" סיפר בהתרגשות הברזילאי.


מירוצי גמלים הם ספורט מסורתי מאד נפוץ בקטאר ובכלל באמירויות, ולאחר הפעילות השחקנים חזרו למלון להתכונן לערב בלתי נשכח. המארגנים סידרו להם ארוחת ערב מפוארת תחת כיפת השמיים, עם מאהל מסורתי שנבנה במיוחד עבורם. השף שהגיע לבשל להם את הבשר האיכותי ביותר היה לא אחר מהשף האהוב על הספורטאים הגדולים בעולם, נוסרת גוצ'ה, הידוע בכינויו "סולט ביי". השף הטורקי הכין כמויות של בשר מטורף ונתן לניימאר, אמבפה, טיאגו סילבה ועוד, להמליח את הבשר ולקבל חתיכה ישירות לפה. אחרי שבוע אינטנסיבי שכלל אימונים, פעילויות שאירגנו הספונסרים וראיונות לתקשורות, חזרו ניימאר וחבריו לפאריס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Corrida do Camelo deu noix né irmão @danialves

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@neymarjr @psg #saltbae #saltlife #salt

A post shared by Nusr_et#Saltbae (@nusr_et) on



(instagram)



(instagram)



(instagram)



(instagram)







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי