שוקינג: אירינה שייק ללא תחתונים

אירינה שיק
אירינה שיק | אינסטגרם

האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו הצטלמה לתערוכה של המעצב הנודע מוגלר, בשמלה שחשפה הרבה יותר משהיא אמורה לחשוף. הנוכחית של הפורטוגלי, ג'ורג'ינה, מיהרה להגיב

(גודל טקסט)
דוגמנית העל והאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק, זוגתו של השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, חזרה לחולל מהפכה ברשת החברתית עם תמונה חושנית ביותר. הרוסיה בת ה-33 כיבדה את אחד המעצבים האהובים עליה, מוגלר, עם שתי תמונות שבהן נראית לבושה בשמלה שיצר המעצב האגדי. באחת מהן נראית שייק כשהיא חושפת את ישבנה בלי להתבייש בכלל ובלי פריט לבוש הכרחי למדי: תחתונים.


שייק לוקחת חלק בתערוכה המוקדשת כולה למעצב הענק במונטריאול שבקנדה, לכן בחרה לשתף את התמונה הפרובוקטיבית שזכתה לאלפי תגובות. באופן מתבקש הרבה מהם היו ממעריציו של רונאלדו, שקראו להם לחזור להיות יחד, או כאלו שמתחו עליה ביקורת קשה. על מנת שלא תתפוס את אור הזרקורים ואת תשומת הלב, כפי שהיא נוהגת לעשות באופן קבוע כששייק מעלה פוסטים שתופסים הרבה עניין תקשורתי, שיתפה ארוסתו של רונאלדו ג'ורג'ינה רודריגס תמונה משותפת שלה ושל הפורטוגלי. "צופים יחד במשחק של הקטן שלנו" כתבה הספרדייה על תמונה של השניים בסטורי שלה. כמה שעות לאחר מכן שיתפה וידאו קצר של CR7 משחק עם ילדיו ברובה מפלסטיק, רגע לפני השינה.


בכל פעם כשרוצה רודריגס להסיט את תשומת הלב מהפוסטרים של האקסית, שעדיין נושפת בעורפה כנראה, היא מעלה משהו שייצר עניין אחר. כך גם עושה הדוגמנית הספרדייה באופן קבוע כשהואשם בפרשת האונס לכאורה. רק בשבוע שעבר עורכי דינה של קת'רין מיורגה, המתלוננת בפרשת האונס, נפגשו עם אקסית אחרת של רונאלדו מימיו במנצ'סטר יונייטד, ג'סמין לנרד, שהציעה את עזרתה בכתב בתביעה נגדו. משום שהפורטוגלי עדיין שקוע בבעיות משפטיות על האונס לכאורה של מיורגה האמריקאית במלון בלאס וגאס בשנת 2009, זוגתו הנוכחית וארוסתו משתדלת מיד להגיב באיזה פוסט חיובי וצבעוני, שיוציא את הגבר שלה טוב.





לפני מספר ימים נודע כי הרשויות הטילו צו לבחון פעם נוספת במבחן השוואה את תוצאות ה-DNA שנמצאו על השמלה של הקורבן לכאורה, וכעת חשפו עורכי דינה של המתלוננת כי יש בידם ראיות ועדויות חדשות כדי לנצח את הקרב נגד האגדה הפורטוגלית. מה שאומר שאם הממצאים החדשים יובילו להרשעתו של רונאלדו, האקסית המיתולוגית שלו אירינה שייק תהיה הצרה האחרונה של ג'ורג'ינה שכבר לא תתעסק יותר בקנאה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Honored to have been a part of the first-ever exhibition dedicated to @ManfredThierryMugler, on view at @mbamtl starting 03.02.19❤️ For this shoot, they brought all of these incredible pieces from his archive.. True genius‼️ Be sure to check out this amazing retrospective, showing pieces from 1973 and 2001. @muglerofficial, photographed by @alixmalka.

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️ @intimissimiofficial #intimissimi #intimissimixmas

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#V116 Out Now @vmagazine @carinbackoffphoto @annatrevelyan @teddycharles35 @hungvanngo @alikavoussi ❤️

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי