איך הגיב דיוויד בקהאם כשפגש לראשונה את אמבפה?

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Instagram

הקשר האגדי של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה בעבר נפגש עם הכוכב הצרפתי של פאריס סן ז'רמן והתלהב: "איזה תענוג ענק לפגוש זוכה בגביע העולם, שחקן גדול אבל יותר מהכל, אדם גדול"

(גודל טקסט)
קיליאן אמבפה הוכרז כאלוף העולם עם נבחרת צרפת בקיץ האחרון והפך בין רגע לאחד הכוכבים הגדולים של הנבחרת שלו כשהוא בסך הכל בן 19. מאז נחשב החלוץ הצעיר לאחד הכישרונות המשובחים ביותר בעולם הכדורגל והוא מוכיח זאת מידי שבוע על כר הדשא בפ.ס.ז' לצד סוללת שחקנים ענקים דוגמאת ניימאר וקבאני. בסוף השבוע האחרון שחקן ענק לשעבר קצת יותר מבוגר, דיוויד בקהאם, פגש את הכוכב הצרפתי ונשבה בקסמיו. הוא מיהר לספר על כך ל-53 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם.


כזכור, קשר העבר האנגלי סיים קריירה מפוארת של כדורגל בשנת 2013, כשאת שנתו האחרונה על כר הדשא עשה במדיה של פ.ס.ז' והפגישה עם החלוץ הצעיר הייתה סוג של סגירת מעגל עבורו. בקהאם הרעיף שבחים על אמבפה כשכתב: "איזה תענוג ענק לפגוש זוכה בגביע העולם, שחקן גדול אבל יותר מהכל, אדם גדול. אני תמיד אוהב לחזור ולבקר שוב בפאריס, אחד מהמקומות האהובים עליי בעולם והבוקר אפילו עוד יותר. החזקתי את המדליה של קיליאן אמבפה מהמונדיאל! הילדים שלי אולי קצת מקנאים בי, מתנצל בנים!".


הטקסט הזה שכתב קפטן נבחרת אנגליה לשעבר, הוצמד לתמונה של השניים בה רואים את בקהאם מחזיק את המדלייה של אמבפה מהמונדיאל וחולצה עם הספרה 7, שאותה בטוח יעביר לילדיו. הצרפתי לא נשאר חייב ושיתף גם הוא תמונה עם אגדת העבר של מנצ'סטר יונייטד וכתב: "ארוחת בוקר עם האגדה. היה לי הכבוד לפגוש אותך, אתה השראה לכולנו". התמונה בחשבונו של בקהאם הגיעה ל-2 מיליון לייקים תוך יממה אחת בלבד, כשאחד הראשונים להגיב עליה היה רומיאו בקהאם, בנם השני של דייוד וויקטוריה בקהאם. למרות העובדה כי התשוקה האמיתית שלו היא בכלל טניס, רומיאו מיהר להגיב והבהיר כי זה תפס אותו לגמרי בהפתעה עם אימוג'ים המומים. מזכיר לנו קצת את הבן של ניימאר, שכזכור מעריץ של אמבפה חברו הטוב של אביו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Breakfast with the legend. It was an honour to meet you, you are an inspiration for all of us @davidbeckham

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy New Year from us all ♥️ @victoriabeckham @brooklynbeckham @romeobeckham @cruzbeckham #harperseven ♥️

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Talking all things grooming with @intothegloss and @house99. #House99 #HomeToYourNextLook

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What a huge pleasure to meet a World Cup winner, great player but more importantly a great person. I always love being back in Paris, one of my favourite places in the world and it got even better this morning…and I got to hold Kylian's World Cup medal, my kids might be slightly jealous!! Sorry boys !! x Merci mon jeune ami, Paris me manque déjà!!! @k.mbappe @psg

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי