לקראת מכבי תל אביב – בית"ר ירושלים: אביגיל שרעבי כמו שלא הכרתם

אביגיל שרעבי
אביגיל שרעבי | אריאל שלום

האוהדת המושבעת של הקבוצה מהבירה תהפוך בקרוב לכוכבת ריאלטי בעונה השנייה של "גולסטאריות": "זו חוויה מטורפת, הקאתי דם על המגרש. משה חוגג בירך אותי, צריכה דחוף קמפיין לגרעינים"

(גודל טקסט)

אחרי שלוש תוצאות תיקו ברציפות, בית"ר ירושלים תנסה לחזור למסלול הניצחונות הערב (שני) ב-21:00 דווקא במשחק חוץ בנתניה מול המוליכה והאלופה שבדרך, מכבי תל אביב. מי שתחסר הערב ביציע של הצהובים שחורים היא האייקון הירושלמי שאין אוהד שלא מכיר, אביגיל שרעבי. האוהדת, שכבר מזמן הפכה לאחד הסמלים המזוהים עם הקבוצה מהבירה, ובקרוב תהפוך לכוכבת ריאליטי בעצמה, השתתפה בצילומי העונה השנייה של "גולסטאריות" שתעלה בהמשך השנה ב-HOT. הרוחות סביב האוהדת הותיקה בת ה-52, נושבות לכיוון של: "אביגיל עשתה לנו את העונה". 

"חוויה מטורפת, אני כבר הרבה שנים מעודדת מהיציע ופתאום אני משחקת כדורגל! לא יאומן. האימונים, המשימות, המשחקים, זה היה מטורף. אני נתתי פה אני מאמינה את ה-200 אחוז, הקאתי דם על המגרש והשתדלתי לעשות הכל. אני בהיי מטורף", מספרת שרעבי שהייתה אחד הברגים היותר חזקים בליהוק של הקאסט השנה. כאשר יצאה מהיציע ועברה אל כר הדשא, הוסיפה שהצליחה ממש להזדהות עם השחקנים ועם מה עובר עליהם במהלך הקריירה: "כשנפצעתי אמרתי וואי איזה מסכנים מה הם מרגישים! פינו אותי פעמיים למיון, קיבלתי זריקות, מתחתי שרירים ומה לא. אבל הכל היה ברוח טובה והכל באהבה, זאת חוויה שלא תישכח לעולם".

את ביום יום שלך, רגילה להיות מוקפת גברים ביציעים, הפעם היית יותר משבועיים מוקפת נשים. איך הסתדרת? "יש כאן נשים מדהימות. יש לנו שחקניות בקבוצה, שחקנית נבחרת ישראל לשעבר מיטל דיין, יש לנו את קארין סנדל המדהימה, יש לנו באמת קבוצה טובה. הבת זוג של אייל גולן (דניאל גרינברג) ישנה איתי בחדר, היא גם שחקנית טובה ואנחנו ניקח את הגביע".


אביגיל שרעבי עם דניאל גרינברג. (אריאל שלום)

איך הרגשת כשלא היית כל כך הרבה זמן בטדי והחמצת משחקים של הקבוצה שלך? "היינו בטדי בפתיחת העונה של גולסטאריות והראיתי להם איפה אני יושבת. עשיתי שם בטדי דברים שלא עשיתי בחיים. את האמת? אכלתי את הלב לא להיות במשחקים של בית"ר אני לא אשקר, הייתה טלוויזיה בחדר אבל לקחו לי את השלט שלא נצפה בטלוויזיה. בחיים לא קרה לי כזה דבר. אם לא הלכתי למשחק, אז לפחות צפיתי בו בבית. אבל שייע (פייגנבוים) עידכן אותי והיה צוחק עליי אז אמרתי לו 'שישרפו הפועל'. שייע בנאדם מדהים שאין דברים כאלה. אני מכירה אותו המון שנים אבל לחיות איתו 24/7 זה משהו אחר, גיליתי בן אדם מקסים. הסתדרנו טוב מאד. עשיתי קצת בלאגן, אבל ברוח טובה".

איך את חושבת שתצאי בתוכנית? "אני לוקחת מפה המון דברים ואשאר בדיוק כמו שאני, שלא יגידו לי, 'עלה לך השתן לראש'. אהיה בדיוק אותה אביגיל אבל אני לוקחת הרבה דברים מהחוויה הזאת ובעזרת השם אני מקווה להתקדם והרבה. קמפיין לגרעינים אני צריכה דחוף כי טחנתי פה עשרה קילו של גרעינים, חטפו ממני קליפות מכל הכיוונים".


אביגיל שרעבי עם "הגולסטאריות" (אריאל שלום)

מכל הבנות למי הכי התחברת? "אירית רחמים. היא אישה מדהימה, מי שלא מכיר אותה במציאות היא וואו. האמת שאני התחברתי לכולן. אני הוכתרתי על ידי הבנות כ'מלכת השריפות'. כל העונה אמרתי, 'שיישרף שייע', 'שתישרף הפועל'".

איך יקבלו אותך בטדי כשתחזרי במשחק הבא ככוכבת גולסטאריות? "אני מאמינה שיקבלו אותי יפה. ייצגתי את בית"ר בכל העונה. אני הלכתי לאימונים עם צעיף של בית"ר, התראיינתי עם צעיף של בית"ר, המיטה שלי, המצעים, הכל היה בית"ר".

קיבלת כבר טלפון ממשה חוגג? "לא, אבל עשינו לו סרטון ודווקא הוא בירך אותי ואיחל לנו בהצלחה. מקווה שאקבל טלפון, הלוואי, בואי נראה. נתתי שואו חזק על בית"ר ירושלים בעונה הזאת, הייתה לי חוויה מטורפת ואני שמחה עליה".


אביגיל שרעבי. "חוויה מטורפת" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי