שיר אלמליח ממשיכה בדרכו של אלי אוחנה

שיר אלמליח
שיר אלמליח | Instagram

הדוגמנית הבינלאומית קטפה את הקמפיין של "הד אנד שולדרס", אותו מותג שבעבר פורסם עם הפרזנטור והסמל האגדי של בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)
אחת הרווקות הלוהטות במחוזותינו היא לא אחרת משיר אלמליח, גרושתו של אלרואי כהן שממשיכה לקטוף קמפיינים בקצב שאי אפשר לעמוד בו. שנת 2019 נפתחה אצלה בסימן חיובי כשהיא כובשת יעד נוסף: הדוגמנית הבינלאומית קטפה את הקמפיין ל"הד אנד שולדרס". כן כן, אותו קמפיין שהפך את אגדת הכדורגל אלי אוחנה לדוגמן השיער האולטימטיבי והמוכר ביותר עם המותג במשך שנים. כעת, אלמליח במחווה ליו"ר בית"ר ירושלים, תככב על שלטי חוצות ופרסומות ותציג את הטיפים לשיער המושלם.


הפרסומת המדוברת של אוחנה ל-"הד אנד שולדרס" הייתה שם דבר כאן בישראל, וזכתה לביקורות חיוביות מאד וגם לשלל חיקויים והפכה את אוחנה לגבר עם השיער היפה ביותר בארץ. אחריו, גם השוער האגדי ג'אנלואיג'י בופון פירסם את המותג, ועכשיו הגיע תורה של הדוגמנית הישראלית להציג את הגרסה הנשית שלה בקמפיין שאוטוטו נזכה לראות. שיר הגיעה לצילומים לפנות בוקר בשבוע שעבר והתרגשה כמובן להוסיף עוד קמפיין לרזומה שלה, שהפך לאחד המרשימים והיא עוד לא בת שלושים.


הפרזנטורית, סיפרה במהלך הצילומים על החבר החדש מייקל זנזורי, וציינה כי היא נוסעת אליו בקרוב לרומא. הזוג כבר יוצא ביחד חודש ולדבריה של שיר היא לא חיפשה זוגיות, היה לה טוב לבד וזה פשוט קרה. לאחרונה הגיעו הוריו לביקור בישראל והזוג הצעיר נפגש איתם לארוחת ערב והחיבור היה טבעי. למי שלא עקב אחרי הרומנים האחרונים של אלמליח, זנזורי, הוא איש נדל"ן בן 34, המתגורר בעיר רומא, שם היפיפייה ביקרה לא מעט בשנתיים האחרונות בשל הזוגיות עם האקס האיטלקי, ג'וזף קארדו. השניים הכירו דרך חבר משותף, ואנחנו נחזיק אצבעות שהפעם זה ייגמר בייבוא לארץ הקודש ואולי באיזה בייבי קטן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

COMING SOON… #newcampaign #HeadandShoulders #Supreme @adammechaly @eyalazarzar @sapir_sabag Photo by @eranlamm

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Athens vibes ☀️ #weekend #party #birthday #fun #friends #smile #music #concert #vacation #greece #love @shlomioz101

A post shared by Michael Zanzuri (@michaelzanzuri) on

החבר החדש של שיר אלמליח. 








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי