צפו: הכישרון הסודי של נטע אלחמיסטר יצא לאור

לוהטת. אלחמיסטר
לוהטת. אלחמיסטר | צילום: שוקה כהן

מסתבר שארוסתו של רמי גרשון היא גם רקדנית מדופלמת, שביצעה בכבוד את הליכת הירח המפורסמת של מייקל ג'קסון. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
נועה בני וקורל סימנוביץ', שתי החברות הטובות של נטע אלחמיסטר, מפציצות. הראשונה מככבת על הכריכה של 'בלייזר' והשנייה נוצצת בקליפ החדש של עומר אדם. למרות זאת, ארוסתו של רמי גרשון היא עדיין זו שמושכת את תשומת הלב שלנו על בסיס קבוע.


הפעם על הפרק: כישרון חדש של הדוגמנית וסנסציית האינסטגרם שלא ידענו שקיים. זה לא סוד שאלחמיסטר מכורה למוסיקה כפי ש-1.4 מיליון העוקבים שלה יודעים. הדוגמנית אוהבת לשתף סרטונים שלה עושה ליפסינג לשירים מוכרים, ומבלה מעת לעת בערבי קריוקי עם ארוסה, רמי גרשון, שחולה על המיקרופון בעצמו.


מה שלא ידעתם, וגם אנחנו כמובן, זה שמעבר להיותה אשת כדורגלן תומכת, שיא הפוטוגנית ובעלת חוש עסקי מפותח, הראשל"צית לשעבר היא גם רקדנית מדופלמת! לראייה היא לקחה חלק בצילומים לפרסומת חדשה ל"אדידס" שהיא גם הספונסרית של הדוגמנית, כאשר אלחמיסטר התבקשה לרקוד תוך כדי צילומי הפרסומת. בין התנועות, נטע הפתיעה בענק עם המוב הכי מפורסם בעולם השייך למלך הפופ הגדול בכל הזמנים, מייקל ג'קסון. כן, אנחנו מדברים על הליכת הירח שלו שלא כל אחד יכול לבצע אותה, ונטע? היא הרשימה אותנו בטירוף!


עד כה ראינו אותה מדגמנת למותגים כמו: סאקרה, אירוקה, מותג בגדי הים שלה, bananhot, ועוד, וכעת שיתוף הפעולה עם אדידס פתח לנו את התיאבון לעוד מהמובים של אלחמיסטר. חוץ מלכבוש את שוק הפרסום, לא נשכח שבעוד פחות מחמישה חודשים, אחרי שימלאו לה 25 אביבים, נטע תצעד מתחת לחופה ותהפוך להיות מיסס גרשון לעד. אז מה אתם אומרים, אולי השניים יכינו איזה ריקוד לחתונה? אולי דואט?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@ramigershon5 ❤️❤️❤️ #lastnight

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כנסו לפוסט האחרון של אירוקה, חדי ה מביניכם יוכלו לזכות במתנה שווה @errocafashion

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי