איזה שם בחר ערן לוי לבנו הבכור?

ערן לוי, ברית
ערן לוי, ברית | Instagram

אקס בית"ר ירושלים שבישל את שער הניצחון בבכורה שלו בליגה הלאומית במדי הפועל קטמון, חגג את אירוע הברית של יורש העצר. גם החברים מכר הדשא לא פספסו את האירוע המושקע

(גודל טקסט)

אחרי שהאב הטרי ואקס בית"ר ירושלים ערן לוי, רשם את הופעת הבכורה המוצלחת שלו במדים של הפועל קטמון, אמש (שלישי) הגיעו חבריו הטובים מליגת העל והליגה הלאומית לחגוג את הברית של בנו הבכור באירוע סופר מושקע שהתקיים בגני אליזה שבבנימינה. ההורים המאושרים, ערן וזוגתו לירון כחלון, שכל קשר בינה לבין הריון של תשעה חודשים נראה כרגע מקרי לחלוטין, דאגו לשולחנות מעוצבים עמוסים בכל טוב, הכל בעיצוב מושלם להולדת בנם הבכור ובצבעים כחולים כיאה לבן זכר.

איזה שם בחר הזוג הצעיר ליורש העצר אתם שואלים? ינאי יוסף לוי. זהו שמו של המתוק הקטן שמסתבר שדומה לאבא שלו שתי טיפות מים! לירון שכאמור נראית מדהים שמונה ימים אחרי לידה, חשבה על כל הפרטים הקטנים כולל קיר צילום בכניסה לאירוע שקושט בבלונים ודובונים כראוי לעולל חדש שהגיח לחייהם של השניים והפך אותם למאושרים בעולם. מבין החברים הטובים שהגיעו להרים לקשר המוכשר, חברו מבית"ר ירושלים אופיר קריאף לא שכח לתעד איזה סלפי עם אבא של ינאי, ואילו חברו ממכבי נתניה דודי תירם אפילו נתן לנו הצצה לרגע המרגש בו אבא ערן מקדש את בנו בכורו.

בזמן שאנחנו נתגעגע ללוי בליגת העל, הוא יהיה מרוכז בלחזק את קבוצתו החדשה כפי שעשה כבר במשחק הבכורה, ובעיקר יצטרך להתרגל לסטטוס החדש. ללילות לבנים ולאושר הכי ענק שיש בחיים. המדור מאחל מזל טוב לערן, לירון וינאי לוי. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב ללירון וערן להולדת הבן גדלו אותו בנחת ותודהההה שבחרתם בי שנתראה רק בשמחות אמן #שולחנותמעוצביםלכלאירוע# #ברקינוחים# #בריתתכלתלבןזהב# #ברית# #itsaboy# ותודה לIgor Osadchiy על התמונות האש

A post shared by Nataly (@natalyhabosha) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו!!! תודה לבורא עולם על נסיך קטן ותודה לאישה החזקה שלי @kahlonliron ❤️.

A post shared by Eran Levi 99 ערן לוי. (@eranlevi.99) on




ערן לוי ואופיר קריאף. (instagram) 




ערן לוי בטקס הברית של בנו בכורו. (instagram) 


ערן לוי ולירון כחלון עם בנם הבכור ינאי יוסף לוי (instagram)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי