האקסית של סאלה: "זו לא הייתה תאונה, צריך לחקור את מאפיית הכדורגל"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | אינסטגרם

האקסית של הכדורגלן, שמטוסו מנאנט לקרדיף התרסק מעל איי התעלה ואחרי אלפי קילומטרים של חיפושים לא נמצא דבר, טענה: "אני רק רוצה שהוא יופיע ומתוך כבוד למשפחה לא אדבר עכשיו"

(גודל טקסט)

משטרת גרנזי הודיעה הבוקר (חמישי) כי החיפושים אחר החלוץ אמיליאנו סאלה והטייס דייויד איבוטסון שנעלמו באזור תעלת למאנש ביום שני, נמשכים. המחלצים מתמקדים בחיפוש באזורי החוף לאחר שבתום פגישה הוחלט שלא להפסיק בחיפושים, כשאחת מאלו שהובילו את הקולות שזעקו לא להפסיק היא האקסית של הכדורגלן, ברניס שאקיר בת ה-27 שטוענת ש"מאפיית הכדורגל" עומדת מאחורי היעלמות המטוס של בן זוגה לשעבר.

הדוגמנית הארגנטינית סיפרה כי ליבה שבור מאז ששמעה שהמטוס בו היה הבן זוג שלה לשעבר, נעלם בדרכו לקרדיף: "מרגישה שבורה. שילוב של כאב, פחד וכעס", אמרה והבהירה שהיא מחכה נואשות לשמוע בשורות טובות. "אנחנו מחכים לך", הוסיפה האקסית בפוסט המרגש שפירסמה באינסטגרם ובו כתבה לסאלה: "אני רוצה להתעורר ושכל זה יהיה שקר. איך דבר כזה קרה לגבר כל כך מוצלח כמוך? אל תפסיקו את החיפושים בגלל מזג אויר קשה. אני צריכה לקרוא שמצאו איתך. אני בסיוט ואני מרגישה חסרת אונים. אני לא יכולה להפסיק לחשוב עלייך, אמי. הדבר שאני מתחרטת עליו הכי הרבה הוא שאתה גרמת לי להרגיש כמו שלא הרגשתי הרבה זמן בחיים. אני אוהבת אותך".

בפוסט נוסף כתבה היפייפיה דברים קשים והטיחה האשמות שבעיניה בכלל לא מדובר בתאונה: "תחקרו לעומק את מאפיית הכדורגל, כי אני מאמינה שזאת ממש לא הייתה תאונה". כאשר התקשורת בארגנטינה ביקשה את תגובתה והסברה למה התכוונה, הגיבה: "הדבר היחיד שאני רוצה זה שאמיליאנו יופיע ויחזור. מתוך כבוד למשפחתו אני מעדיפה לחכות, אגיד את כל מה שיש לי לומר בעוד מספר ימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי