נואל ברקוביץ' של דור מיכה משתלטת על נתיבי איילון‎

נואל ברקוביץ'
נואל ברקוביץ' | BOLD Content Agency‎

קשר מכבי תל אביב בדרך לזכייה באליפות וגם זוגתו יכולה לסמן את עונת 2018/19 כהצלחה מסחררת: עכשיו הגיע זמנה לקמפיין נוצץ וזכייה בפלטפורמה ששמורה לגדולות מכולן

(גודל טקסט)

השחקנית המוכשרת נואל ברקוביץ' זוכה בפלטפורמה השמורה לגדולות מכולן. בין בר רפאלי לרותם סלע ושרון אייזנברג היפייפיה של דוד קלטינס, שכבר כבשה את שלטי החוצות בחנוכה האחרון, אם תסעו בנתיבי איילון ממש בימים אלו תבחינו בשלטי חוצות ענקיים של כוכבת הילדים הצעירה – שמובילה קמפיין של המשרד לשוויון חברתי. שווה לכם לשים לב כי בחודש הקרוב נזכה לראות את היפהפייה של דור מיכה על שלטי ענק באיילון וברחבי הארץ, וכמובן בהפסקת הפרסומות בין התכניות בערוצים המובילים.

קצת לפני הצילומים של העונה השלישית לסדרת הנוער בכיכובה, "אחותי קפצה כיתה", הצטלמה ברקוביץ' לקמפיין חברתי הנותן את הזכות לכולם לקורס הכנה לפסיכומטרי בחינם דרך האינטרנט. ברקוביץ', שחקנית עמוסה וסטודנטית למשפטים במרכז הבינתחומי הרצליה, לקחה הפסקה בתקופת המבחנים לצורך צילומי הקמפיין שהושקע בו מיליונים. גם ברקוביץ' הרוויחה לא רע ועל פי הערכות שלשלה לכיסה 100 אלף שקלים. את הוריה של ברקוביץ' בקמפיין מגלמים משה דץ ומיכל צפיר. כל זאת ביוזמתה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל.

כמובן שנואל בעצמה עשתה פסיכומטרי בעבר, לפני שהתקבלה ללימודים במוסד האקדמאי כך שהיא הפרזנטורית האידיאלית לקמפיין השווה הזה ויכולה בהחלט לשמש השראה לאלו המחליטים לעשות פסיכומטרי, ועוד בלי לשלם על כך! 2019 היא לא רק השנה של מכבי תל אביב ודור מיכה ששועטים אל עבר צלחת האליפות, אלא גם עבור השחקנית בת ה-23 שהחלה אותה עם קמפיין חדש שיגרום למיליוני נהגים ונהגות לשים לב לבלונדינית המככבת בכל פינה. בן הזוג המכביסט כבר הספיק לפרגן ליפה שלו באינסטוש.


דור מיכה מפרגן לזוגתו (אינסטגרם)


ברקוביץ' עם צפיר ודץ (BOLD Content Agency)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי