למה ככה חזק?! תשאלו את אלירן עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי תל אביב ניצל את השבת כדי לבלות עם המשפחה והילדים, אבל איך קשורים החבר הטוב ליאור נרקיס והזמר דודו פארוק?

(גודל טקסט)
אין מי שלא מכיר את האיש והתופעה שכובש בסערה כל בית בישראל, הזמר דודו פארוק ובעיקר את השירים המפורסמים שלו, ביניהם הלהיט: "אלירן סבג למה ככה חזק"?!/


בזמן שמר פארוק זוכה לחיקוי בארץ נהדרת ומשתלט על היוטיוב ובכלל על המדינה, יש מי שנותן לו פייט מעולם הכדורגל שלנו וקוראים לו אלירן עטר! אכן כן, הכוכב הנוצץ של מכבי תל אביב לא זכה אמנם לחיקוי בארץ נהדרת, אבל כן להקדשה מזמר אחר שהוא גם חבר יקר שלו, ליאור נרקיס.


מי שמשחק ביום שני יכול להרשות לעצמו להתפנן בשבת עם חברים וכך בדיוק עשה מספר 16 בצהוב, כשבילה את השבת עם המשפחה והילדים ואפילו בעט לשער ביחד עם הבנים שלו. בין לבין, תפס את עטר חברו הטוב ואחד הזמרים האהובים בקרב כוכבי הליגה, ליאור נרקיס, והקדיש לו את השורה הכי מפורסמת בשיר של פארוק עם חיקוי לא רע בכלל: "אלירן עטר, למה אתה ככה חזק?!". כמובן שעטר הנבוך צחק וזרם עם חברו הזמר ואף שיתף את הסטורי המדובר אצלו בחשבון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אלירן למה ככה חזק !? @eliranatar16

A post shared by אלירן ועדי עטר (@eliran_adi_atar_fans) on



במקרה של עטר, מילות השיר אכן מתאימות לעונה הנוכחית בה הוא לא מפסיק להפציץ – כבר עם שבעה שערים בליגה ומי יודע עוד כמה יוסיף לעצמו מחר, כאשר מכבי תפגוש את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל. אנחנו ממליצים לאוהדים הצהובים לאמץ את השיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי