ויקטוריה בקהאם זועמת על הרומן הלוהט של ברוקלין‎

ברוקלין בקהאם וריטה אורה
ברוקלין בקהאם וריטה אורה | Instagram

הבן הבכור של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל העולמי ממשיך לייצר כותרות. הממלכה הבריטית רועשת לאחר הגילוי המפתיע על היחסים בין הבחור הצעיר לזמרת הפרובוקטיבית ריטה אורה

(גודל טקסט)
ברוקלין בקהאם, הבן של הזוג הכי אהוב בבריטניה, ממשיך לייצר כותרות בממלכה. רק בן 19 וכבר שלוש מערכות יחסים רציניות מאחוריו, כשבימים אלו הוא בכלל תפוס. הבוקר (ראשון), הממלכה סוערת לאחר הגילוי המפתיע כי לבן הבכור של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל העולמי היה רומן עם אחת הזמרות המוכרות והפרובוקטיביות של עולם הפופ, ריטה אורה.


בקהאם הצעיר נהנה מרומן לוהט עם הזמרת הבריטית, והשאיר את אמא שלו ויקטוריה זועמת מכעס. מסתבר כי הזוג הצעיר יצא בחשאי ושיתף הודעות טקסט של פלירטוטים כשהוא היה רק בן 18 והיא בת 26. חבר של אמא ויקטוריה אמר: "היא הבהירה לבנה שהיא לא מאשרת לו את הקשר הזה". פוש ספייס רתחה מכעס כשגילתה שבנה בן העשרה יוצא עם הזמרת הענקית והכי מדוברת בימים אלו, וביקשה ממנו לסיים את מערכת היחסים הזאת במהרה. גם אבא דיוויד בקהאם לא אהב את הקשר הזה וביחד עם אשתו מנע מברוקלין להיפגש עם הזמרת.


ההורים המודאגים טסו אז לניו יורק עם בנם כדי למנוע ממנו להיות בחברת זמרת הפופ הבריטית הידועה בתור אחת שיצאה עם שורה של כוכבי רוק וגם עם נשים ודוגמניות על. ב"הסאן" נכתב כי ויקטוריה ראתה התכתבויות בין בנה לבין אורה: "היא ראתה הודעות בהן הם פלירטטו, ויקטוריה לא רצתה שהבן שלה יחגוג עם הבחורה הזאת. גם דיוויד בקהאם היה נגד ויחד הם הבהירו לברוקלין שהזוגיות הזאת חייבת להיפסק. הדוגמן והצלם לבית משפחת בקהאם היה אז רק בן 18 (היום אוטוטו בן 20) כאשר יצא עם הזמרת הידועה, והם נתפסו בעדשת המצלמה של הפפרצי במסעדה במערב לונדון.


למרות פער של שמונה שנים ביניהם, הם נראו מאוהבים וארוחת הערב הפכה מהר מאד למפגן ראווה של נשיקות ונגיעות. ברגע שאבא דיוויד גילה על הנעשה, ברוקלין טס חזרה לניו יורק להמשך לימודיו בקולג' ובעיקר עד "שתחלוף הסערה" והרוחות ירגעו. למרות שההורים הפרידו בין הזוג הצעיר, מקורות מספרים כי לברוקלין יש לא מעט חברים מפורסמים שגדולים ממנו, ושהיה לו כיף בחברתה של אורה. הם צחקו ונהנו והיו שניהם רווקים באותה תקופה. עם כל הסקנדל הזה שפורסם על הרומן הלוהט בין ברוקלין לריטה אורה חשוב לציין כי רק השבוע "יצא לאור" הצעיר עם הזוגיות החדשה שלו, הרביעית במספר עם הדוגמנית האנה קרוס.


בחשבונות האינסטגרם שלהם השניים נראים סופר מאוהבים ואפילו עוד יותר מעניין לדעת שאמא ויקטוריה ואבא דיוויד מאד אוהבים את החברה החדשה של בנם והיא אפילו הייתה אורחת של כבוד בתצוגה של ויקטוריה, אחת המעצבות הגדולות בעולם. חוץ מזה שהיא לובשת את הדגמים של חמותה לעתיד ומצטלמת איתם ללא הפסקה. המעריצים של ברוקלין בקהאם משתגעים מהזוגיות החדשה שלו וחושבים כי קיים דמיון של ממש בין אמא ויקטוריה, לבין האנה הדוגמנית הפרטית שלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Soooo excited for the launch of my new campaign and shoe designs with @giuseppezanotti based on my own personal jewellery I'll be celebrating the launch of the full collection tomorrow at 4pm @saks LA come and join me ❤️✨ #ad

A post shared by RITA ORA (@ritaora) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wow❤

A post shared by RitaOra (@_ritaa__ora_) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So!!! Tomorrow I'm on the #VSFashionShow airing on @ABCNetwork Sunday, Dec. 2 at 10/9c! @victoriassecret Thank you @donatella_versace @versace for my custom look! don't miss it!!

A post shared by RITA ORA (@ritaora) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Had so much fun last night at the @victoriabeckham x @reebok party #reebokxvictoriabeckham ❤️ outfit from the amazing #VBpreSS19 collection ❤️

A post shared by Hana (@hancross) on

החברה הנוכחית של ברוקלין בקהאם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I love you ❤️ by @kat_in_nyc

A post shared by Hana (@hancross) on

אותה דווקא ההורים כן מאשרים.












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי