תגידו מזל טוב לקורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הדוגמנית המצליחה וקשר ברצלונה חוגגים חמש שנות זוגיות ולכבוד האירוע, איך לא, הציפו את האינסטגרם בתמונות. לירון שרון עם הפרטים והאיחולים

(גודל טקסט)

הנציגה הישראלית שלנו בקאמפ נואו והדוגמנית הבינלאומית, קורל סימנוביץ', וקשרה של ברצלונה, סרג'י רוברטו, חוגגים חמש שנות זוגיות דרך האינסטגרם. מיסס רוברטו-סימנוביץ' פירסמה בחשבון שלה שלל תמונות תחת התיוג "חמש שנים של אהבה", ואנו תוהים אם מישהו זוכר בכלל שבתחילת הקריירה שלה היא יצאה עם אחיה של בר רפאלי?! לא נראה לנו. הזוג הישראלי-קטאלוני חגג אמש (ראשון) את התאריך המרגש, אך עשה זאת בנפרד מכיוון שקורל נמצאת בארץ בימים אלו, מצטלמת כמובן לקמפיין נוסף, בעוד בעלה נמצא בשיאה של העונה עם בארסה.

את הסטוריז של אשתו פרסם סרג'י בחשבון האישי אחריו עוקבים למעלה משישה מיליון וכתב: "כבר חמש שנים שאנחנו יחד וזאת רק ההתחלה". פייר? נמסנו. כזכור, הכל התחיל לפני בדיוק חמש שנים, אז נתקל הקטאלוני ביופייה של הדוגמנית הישראלית באינסטגרם ותהה לעצמו מי זאת הפצצה הזאת. מה עושה בחור מעוניין? עושה כמה לייקים, מקבל חזרה ואז פונה לבחורה. ואכן, אחרי שסרג'י שלח לקורל הודעה באינסטגרם, הכל הפך להיסטוריה. אחרי ארבע וחצי שנות זוגיות נישאו השניים בקיץ האחרון באירוע מפואר ונוצץ שהתקיים בחוות רונית בנוכחות למעלה מ-500 אורחים ובני משפחה שהגיעו לכבד את הזוג בחופת שקיעה ובמסיבה מטורפת בסגנון ג'ונגל עם קוד לבוש סופר אלגנטי.

סיפור האהבה שהחל בפלרטוט וירטואלי הפך להצלחת ענק והסתיים בהצעת נישואים בפריז, אבל נזכיר לכם שהשניים הכירו עוד הרבה לפני שכל אחד פרץ, כשהיו בני 22 בלבד. אם חשבתם שנספר לכם שהזוג הפוטוגני בהריון, אז חכו קצת. בכל זאת קורל היא דוגמנית מאד עסוקה, כשבארץ היא מובילה קמפיינים לרשת אפריל, לגליתה ולתכשיטי Yvel. כמעצבת היא שיתפה פעולה עם רשת סטורי שעיצבה קולקציית קפסולה לסילבסטר ובמקביל היא חולמת להקים עסק מצליח באופנה (בוגרת שנקר, בכל זאת). בשבוע שעבר יצא הקליפ החדש של עומר אדם בכיכובה, כפי שכבר סיפרנו לכם. בחו"ל קורל מובילה קמפיין של פרונוביאס, השתתפה בתצוגה להלבשה תחתונה של וומנ'ס סיקרט, כיכבה בסרט פרסומת לרבלון והצטלמה למותג משקפי השמש Kypers עם חברו לקבוצה של סרג'י, ג'רארד פיקה, שהוא הבעלים של החברה.

אז בקיצור, נחכה בסבלנות לדור ההמשך שהולך לקבל גנים מאד משובחים מהשילוב הזה בין קורל לסרג'י ובינתיים נשאיר להם זמן ליהנות מהזוגיות הצעירה שלהם, לחגוג יום נישואים ראשון יחד ואיך לא, לתעד הכל באינסטגרם. אגב, מאז שהשניים נשואים, מספר העוקבים של היפייפיה עלה פלאים. בשבוע שלפני החתונה קורל הייתה עם 475 אלף עוקבים. והיום? 673 אלף איש עוקבים אחרי הדוגמנית הישראלית, ככה שהזוגיות והאהבה גם תורמים לקריירה בנוסף לכל. מזל טוב קורל וסרג'י, לעוד זוגות משובחים כמותכם!



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי