אשתו של מרסלו: "כריסטיאנו רונאלדו השאיר לנו חור גדול"

מרסלו, קלאריס, אנזו וליאם
מרסלו, קלאריס, אנזו וליאם | Gettyimages

החצי השני של המגן השמאלי הוותיק של ריאל מדריד התראיינה בספרד והתייחסה לעזיבה של הפורטוגלי, קריירת המשחק שלה, ועל איך זה להיות אשת כדורגלן: "מעצבן כשאומרים עליו משהו שלילי"

(גודל טקסט)
כבר סיפרנו לכם שלא רק מרסלו הוא הכוכב בביתו, אשתו היפיפייה של שחקן ריאל מדריד, קלאריס אלבס, העניקה ראיון אישי בספרד ודיברה על הקריירה שלה כשחקנית, על איך זה להיות אשת כדורגלן והביעה את דעתה לגבי הבלאנקוס בעידן שאחרי כריסטיאנו רונאלדו.


השחקנית הברזילאית השיבה על השאלה איך היא חווה את העזיבה של הפורטוגלי ליובנטוס והיא הודתה כי הוא "הותיר חלל גדול". "אנחנו מרגישים את זה יום יום כיוון שאנחנו בקשר ממש טוב עם משפחתו. אני מכירה את אמו דולורס כבר שנים וג'ורג'ינה מקסימה. חוץ מזה, הבן שלי חבר קרוב מאוד של כריסטיאנו ג'וניור הבן של רונאלדו, אז הוא השאיר לנו חלל גדול". סיפרה אלבס בכנות. בנוסף, היא שיתפה כי היא מאמינה שזו זכות להיות אשתו של כדורגלן בסדר גודל כמו מרסלו. השניים חגגו את יום הנישואין העשירי שלהם בדצמבר האחרון, כאשר חלק גדול מהראיון איתה התמקד ביחסים שלהם. הברזילאית נזכרה כי היא הכירה את מרסלו כששיחק באותה קבוצה ביחד עם אחיה והדבר שגרם לה להתאהב בו זו האופטימיות שלו.


אבל לא הכל היה ורדים ושושנים עבורה, השחקנית היפה הודתה כי היה לה קשה מאוד לעזוב את ארצה ואת משפחתה כשהיתה בת 18 כדי ללוות את החצי השני שלה. יחד עם זאת, אמרה כי "לבנות משפחה צעירה מאוד זה משהו נפלא". אלבס גם אמרה שהם כמשפחה מנסים לנהל חיים נורמליים, היא נשאלה על הילדים שלהם, אנזו וליאם, והיא הבהירה שלא משנה לה מה ירצו לעשות בחייהם, אם ירצו ללכת בדרכם או שלא, הם יתמכו בהם בכל מצב. "מה שיעשה אותם מאושרים זה מה שחשוב לי, זה מה שכל האמהות רוצות. אם אחד מילדיי ילך אחרי הקריירה של מרסלו זה יהיה מאוד נחמד. "הבן שלי אנזו התחיל לשחק כדורגל והוא אוהב להתאמן ומאוד מתלהב. זה מסיח את דעתו קצת מהלימודים, אנחנו כמובן אומרים לו שהוא צריך ללמוד".


עוד סיפרה אשת הכדורגלן, כי היא והילדים לא מפספסים שום משחק בית של אבא בברנבאו, וכי הם מאוד מושפעים מהביקורת שמרסלו מקבל בתור כדורגלן מקצועי. "כמובן שזה מפריע שהם מדברים על מישהו שנותן הכל כמו מרסלו, מה אפשר להגיד עליו מקצועית?! הוא הראשון שמתאמן כל בוקר, יש לו 12 שנות קריירה נהדרות. כשאומרים עליו משהו שלילי זה מעצבן". חוץ מזה, במהלך הראיון הבטיחה כי ממש לא אכפת לה להיות מתוייגת כאשת כדורגלן, ושהנשים של ריאל מאוד מאוחדות וקרובות. "יש לי חברות טובות מאוד, ואנג'יה, אשתו של לוקה מודריץ', היא חברתי הקרובה ביותר כאן. אני מסתדרת עם כולן, אני נמצאת כאן כבר 12 שנים ככה שאני מכירה את כולן. גם עם ג'ורג'ינה של רונאלדו הסתדרתי מצויין", אישרה השחקנית והחצי השני של מרסלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

… #namorido

A post shared by Actress (@claricealves) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️

A post shared by Actress (@claricealves) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@felipecantieri

A post shared by Actress (@claricealves) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rio… ✨❣️

A post shared by Actress (@claricealves) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nossa joia rara, cada vez mais lapidada e preciosa. Mamãe ama infinito. @enzoalvesv #meumeninoSol #EnzoAlves

A post shared by Actress (@claricealves) on









 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי