אחרי 18 שנות זוגיות, רפאל נדאל שלף טבעת

רפאל נדאל
רפאל נדאל | מסך

אחרי ההפסד הצורם לג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה, הספרדי ביקש את ידה של מרי פרלו: "אני מתכנן ומקווה להקים משפחה". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
אחד הזוגות היציבים ביותר בעולם הספורט הם רפאל נדאל ובת זוגו מרי פרלו "סיסקה", חברתו מגיל 14, שסוף סוף זכתה לטבעת המיוחלת! לא ברור איך נתנה לגבר שלה לחכות כל כך הרבה שנים, אבל השור ממיורקה כרע ברך וביקש את ידה של היפה שלו אחרי 18 שנים שהם צמודים זה לזו! נדאל סיפר: "אני מתכנן ומקווה להקים משפחה. אני אוהב ילדים ורוצה שהם יעשו מה שהם אוהבים".


רק בתחילת השבוע אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה חווה אכזבה כשהפסיד לנובאק ג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה, אבל ללא ספק יש לו סיבה מצוינת לחייך. השור ממיורקה, שהציג באוסטרליה טניס משובח, יתחתן עוד השנה עם מרי שלו כאשר החתונה צפויה להיערך בעיר הולדתם של השניים. עוד סיפר נדאל בראיון כי הצעת הנישואין התקיימה כבר בחודש מאי האחרון, כך שהצליחו לשמור על האירוסין בסוד עד לראיון הזה לאחר שהרגישו בשלים לחלוק את הבשורה המשמחת עם העולם.


עולם הטניס כולו נרגש ושמח עבור הטניסאי הספרדי האהוב, שאמנם צמוד לאישה אחת כל חייו אבל ללא ספק מושא הערצתן של נשים רבות. חשבון האינסטגרם שלו התפוצץ היום (רביעי) בפוסטים ממעריצות רבות שכואבות את העובדה שהוא לא כבר לא רווק. שור ממיורקה הוא גבר של אישה אחת, הבנתן? 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. ◼ RAFA NADAL SE CASA . . El tenista Rafa Nadal, se casará en Mallorca el próximo otoño con su novia, Francisca Perelló . . Los novios se habrían comprometido el pasado mes de mayo durante una estancia en Roma. . . (Felicidades pareja)

A post shared by famosos.com.oficial (@famosos.com.oficial) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rafa is reported to have gotten engaged last may in rome it is said that he will marry xisca this autumn! i'm so happy for them!! ❤️❤️ #rafanadal

A post shared by rafa nadal fanpage (@weloverafanadal) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚠️⚠️Aaaaahhhh big news coming our way !!!!!! According to Spanish magazine ¡Hola!, Rafa and Mery got engaged in May of last year during a trip to Rome. The lovebirds haven't confirmed it yet but it is said that they'll get married this fall in Mallorca.

A post shared by rafanadal_lover (@rafalover_forever) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rafa Nadal and Xisca Perello will get married next fall in Mallorca. ❤️ : Hola #RafaelNadal #RafaNadal #Nadal #XiscaPerello #ATPTour #TennisPlayers #TennisPlayer #TennisFans #TennisFan #Tenis #Tennis

A post shared by Tennis Memes (@atpwtamemes) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי