השפים הגדולים בישראל בהצעה מפתה לדור מיכה‎

דור מיכה
דור מיכה | Instagram

כולם יודעים שהמאסטר שף של ליגת העל הוא לא אחר ממספר 15 של מכבי תל אביב. מלך הבישולים קיבל הצעות מכמה סקאוטים רציניים שרוצים אותו אצלם במטבח

(גודל טקסט)
זה לא סוד שהמאסטר שף של ליגת העל הוא לא אחר ממספר 15 בצהוב דור מיכה. אלוף הבישולים שמחזיק בטייטל עם שמונה בישולים העונה הזאת כשהאחרון מביניהם היה בניצחון של מכבי תל אביב על חדרה 0:2 שלשום (שני). קבוצתו שועטת אל עבר צלחת האליפות והיא הקבוצה עם ממוצע ההבקעות הגבוה ביותר למשחק, הרבה בזכות הבשלן המדופלם שלה. בחשבון האינסטגרם הרשמי של המועדון פירגנו למיכה והכינו לו אמש הפתעה שהחלה במשפט הבא: "ההופעה המרשימה של דור מיכה מול חדרה הכניסה אותו לפנקס של כמה סקאוטים רציניים"


הסקאוטים האלו, הם השפים הגדולים בישראל ששמעו שמיכה "בשלן" מהמשובחים שיש לנו בליגה ומיד הציעו לו להגיע לבשל במסעדות המצליחות בארץ. יוסי שטרית, שופט ב"משחקי השף" והבעלים של מסעדת "משייה" ו"קיטצ'ן מרקט" אמר: "שמענו שדור מיכה הוא וואחד בשלן, כולם רוצים שתגיע לכאן כי אנחנו יודעים שאתה תותח רציני, בוא תצטרף, ובין היתר תשטוף גם כלים". גם אבי לוי, זוכה "מאסטר שף", והבעלים של מסעדת "המוציא", הזמין את הקשר אליו: "דור מיכה אתה מוזמן אלינו. תשמע לי, עזוב את הדשא פה יש יותר כסף, יותר כיף, והלקוחות לא צועקים. שמת גול או לא שמת גול, הכל טוב אז תבוא מחכים ואוהבים אותך".


שמות נוספים כמו שף טל כהן, הבעלים של מסעדת "סילו", כל הצוות של "פאלפל גבאי", שאול בן אדרת שבבעלותו "קימל בגלבוע" ו"התרנגול הכחול", הזמינו את מיכה אליהם למסעדות להפגין את כישורי הבישול שלו.


מאיר אדוני, אחד השפים החזקים בארץ וגם מחוץ לגבולות המדינה, שבבעלותו "כתית", "בלו-סקיי", "לומינה", "דוניא", ו"נור", שלח למיכה הצעה מפתה מעבר לים: "מה זה בישולים על המגרש? בוא תבשל כמו שצריך עם שף! ניו יורק, ברלין, קייב, תל אביב איפה שרק תרצה". לסיום, ניני נוף, הבעלים של מסעדת "מקום של בשר", שאהובה מאד על מיכה ונואל שלו שלח גם הוא כמה מילים: "זה לא סוד שאנחנו חברים ואני עוקב אחריך הרבה שנים, אבל עם כמות הבישולים האלה כבר אי אפשר להתווכח, אז אולי הגיע הזמן שתיכנס פה קצת למטבח?"


גם נואל ברקוביץ', בת הזוג היפיפייה של מיכה הייתה חייבת לפרגן והעלתה תמונה של השף הפרטי שעומד לרשותה לחשבון האינסטגרם שלה. כי עם כמות בישולים כמו של דור באמת אי אפשר להתווכח. בתקופה הקרובה לפחות נראה לנו שמיכה ימשיך לבשל על כר הדשא ולא במטבח.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on




דור מיכה ואלירן עטר (instagram)



(instagram)





(instagram)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי