החצי השני של אוחנה כובשת את המסך הקטן

הדר דיזהב
הדר דיזהב | Instagram

זוגתו של קשר הפועל ב"ש, הדר דיזהב, השתתפה בצילומי קליפ חדש לצמד "איב אנד ליר" כשהיא מככבת שם ורוקדת פריסטייל לצלילי השיר. המעודדת של מכבי ת"א בכדורסל ממשיכה לכבוש את ליבם של האומנים וברור לנו מדוע

(גודל טקסט)

את העונה הנוכחית, הפועל באר שבע תרצה לשכוח, אין לנו ספק בזה, אבל יש גם כאלו שהשנה הזאת מחייכת אליהם, ואנחנו מדברים דווקא על הגזרה הנשית של שחקני הפועל באר שבע. מיכאל אוחנה, אמנם עדיין לא שב למגרשים לצערה של האלופה המכהנת, אך מי שבינתיים נוצצת ואי אפשר להוריד את העיניים ממנה היא החצי השני שלו, הרקדנית הדר דיזהב. היפיפייה של אוחנה כזכור היא רקדנית מקצועית שמעבר להפקות השוטפות שלה, מגיעה מידי שבוע היא להיכל מנורה מבטחים, עולה על התלבושת הצהובה- כחולה ושורפת את הפרקט כחלק מהמעודדות של מכבי תל אביב, (בכדורסל כן?!) שם היא נהנית מכל רגע.

בסוף השבוע האחרון, השתתפה בצילומי קליפ חדש לצמד "איב אנד ליר" כשהיא מככבת שם ורוקדת פריסטייל לצלילי השיר. זאת אינה הפעם הראשונה שדיזהב מופיעה סולו בקליפ של אמן מפורסם, בשנה שעברה היא עשתה זאת "בבא לי" של האולטראס והיא ממשיכה לכבוש את ליבם של האומנים וממש ברור לנו מדוע.

הקליפ, אותו ביים עמית ימין, מציג את השיר החדש של הצמד המדבר על בחורה שחוות אהבה נכזבת ושקועה בעצבות עם איפור מרוח וחוסר עניין לצאת ולהכיר שוב אהבה חדשה בקליפ דרך האיפור ושינוי הצבעים. בקליפ נהיה עדים בקרוב לתהליך שהיא עוברת עד לרגע ששמחה ומאושרת שוב ומוכנה לצאת לדרך כשלאורך כל הדרך איב אנד ליר הם המצפון/הלב שלה שמעודדים אותה בקול הפנימי.

הקשר שלה, בימים אלו כבר מתאמן כמעט באופן מלא כאשר ממה שאומרים בצוות הרפואי חזרתו למגרשים מתוזמנת לעוד כשבועיים כך שנחזור לראות את הדר ביציע הכבוד בטרנר בקרוב מאד. "אני תמיד עוקבת אחרי ב"ש, אבל בעזרת ה'' בקרוב נחזור למגרשים שמיכאל יחזור לשחק. הכי חשוב שיחזור יותר חזק ממה שהיה. אני מאמינה בו, הוא פייטר, ואני יודעת שיש לי כוכב בבית" פרגנה הרקדנית לשחקן שלה, שאם תהיתם לעצמכם, מפרגן לה חזרה באופן קבוע והמדור סגור על עצמו שהוא יודע שהיא כוכבת לא קטנה בעצמה.



הדר דיזהב כובשת (צילום: עופר בן יהודה)


הכוכבת של איב אנד ליר (צילום: עופר בן יהודה)

(צילום: עופר בן יהודה)

בקרוב (צילום: עופר בן יהודה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי