למרות העונה הקשה לעיכול, בהפועל באר שבע עדיין מחייכים ‎

ברק בכר ואליניב ברדה עם השף ירון חיים
ברק בכר ואליניב ברדה עם השף ירון חיים | אביחי דרעי ורן יוסף

אומנם היכולת של אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות נמצאת בירידה והיא בדרך לאבד את התואר, אבל במועדון יודעים גם שצריך להנות ולקחת דברים בפרופורציות. בכר הפגין את כישוריו במטבח לצד השף ירון חיים

(גודל טקסט)

מה לא נאמר על היכולת החלשה של הפועל באר שבע בעונה הנוכחית? אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות מאכזבת את אוהדיה פעם אחר פעם ופשוט לא מצליחה להתחבר, להתרומם ולשחק את הכדורגל הטוב שהתרגלנו לראות בעידן ברק בכר. קורה? קורה! אחרי תקופה ארוכה מאד של הצלחות והצלחות, הנפילות של האלופה מרגישות הרבה יותר חזקות לכולנו חובבי המשחק. בכל זאת, צריך לדעת גם להשתחרר בחיים האלו, וכך עשו המאמן, המנכ"ל וקפטן העבר ואחד הסמלים הגדולים של המועדון.

ביום חמישי האחרון, עוד לפני התיקו מול מכבי נתניה, ארגנו בבאר שבע ערב בשרים פרימיום של הגריל מן והשף ירון חיים. הערב היה בסימן יום הולדת 37 למנהל מרכז הטניס בבאר שבע ובאזור הדרום, יניב סקירה. בערב השתתפו מכובדים רבים כגון: ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', מאמן אלופת המדינה ברק בכר, מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים, וקפטן הפועל ב"ש בעבר אליניב ברדה, המשמש כיום כחלק ממערך הסקאוטינג של המועדון ובאקדמיה הפועלת בשיתוף פעולה עם אתלטיקו מדריד, ועוד. את הערב ארגן עוזי שעיה והחגיגה התקיימה בביתו של עורך הדין רון קצב.

האורחים נהנו מערב בשרים מושחת במיוחד. "היה ערב קרניבורים קלאסי", סיפר השף שקיבל חיזוק נהדר בערב הזה. מי שכיכב לצידו כסו-שף שלו היה בכר, שהפגין כישורים בחיתוך סטייק אנטריקוט אנגוס איכותי ופיזר מלח כמו מקצוען אמיתי. את ההנאה של המאמן אפשר לראות בקלילות דרך התמונות והסרטונים וזה לגמרי גורם לנו לרצות לראות אותו חוזר לחייך גם על כר הדשא. הצעת המדור לשיפור היכולת אצל השחקנים האדומים: ערב בשרי של כל הצוות המקצועי והשחקנים, כולל בכר ואלונה ברקת שידאגו להאכיל את השחקנים טוב טוב וגם על הדרך לצחוק ולחייך.


ברק בכר והשף ירון חיים. (אביחי דרעי ורן יוסף)


גם אליניב ברדה הצטרף לחגיגה. (אביחי דרעי ורן יוסף)


קריירה שנייה אחרי האימון? ברק בכר מבסוט לצידו של ירון חיים. (אביחי דרעי ורן יוסף)


גם בתקופה פחות טובה בבאר שבע יודעים לחייך. (אביחי דרעי ורן יוסף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי