הכדורגלנים עם הקעקועים הגדולים בעולם

הקעקועים המטורפים של כוכבי הכדורגל
הקעקועים המטורפים של כוכבי הכדורגל | אינסטגרם

שחקני כדורגל אוהבים קעקועים, זה ידוע. אבל יש כאלה שלקחו את זה טיפ טיפה יותר רחוק: ניימאר, סלאטן וסרחיו ראמוס הם רק דוגמאות. מי עוד?

(גודל טקסט)

כבר מזמן סגרנו על העובדה כי קעקועים הם חלק בלתי נפרד מעולם הכדורגל. אמרתם כדורגלן אמרתם קעקוע, אמרתם קעקוע, התכוונתם כדורגלן. בארצנו הקטנטונת, שמות כמו מאור בוזגלו, ערן זהבי, אלירן עטר, חנן ממן, בוריס קליימן ואיתמר ניצן הם אלו שבעיקר מזוהים עם האהבה לדיו הנצחי, אבל עם מה שקורה מעבר לים, בקלות אפשר להתבלבל ולחשוב שכדורגלנים הפכו את גופם לבלוק ציור אנושי. לרוב יש איזשהו קעקוע, חלקם פשוטים עם שמות, מספרים או ציטוטים המעטרים את זרועותיהם, אבל אחרים הם כל כך ענקיים שכאשר תביטו בהם, לא תוכלו להסיט את מבטכם. הנה מספר דוגמאות לשחקנים הגדולים בעולם עם הקעקועים הכי פסיכיים שראינו.


ניימאר: החלוץ הברזילאי חולה קעקועים, אפשר לחשוב שנולד מקועקע. בסוף השנה שעברה, בעת שהחלים מפציעתו הראשונה במדיה של פ.ס.ז', החליט לכסות חלק גדול של גבו עם גיבורי העל האהובים עליו ביותר, ספיידרמן ובאטמן, שנראים כאילו הם קורעים את עורו ומתפרצים החוצה. הקעקוע הזה, המכסה את רוב גבו, הוא ללא ספק היצירה הכי גדולה שמעטרת את גופו של הברזילאי, אך יש לו עוד עשרות קעקועים להתפאר בהם דוגמאת: על זרועו הימנית מופיעות פניהן של אמו נדין ואחותו רפאלה, שתי הנשים החשובות ביותר בחייו כפי שהוא הצהיר יותר מפעם אחת. גם בנו של ניימאר, דייוי לוקה, כמובן מקועקע על הרגל של אביו. משפחתי הבחור.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Como todos sabem @neymarjr é fã dos personagens #spiderman e #batman… Hoje tive o prazer de tatuar essa arte em sua pele!!! #neymar #njr #paris #france #brasil #tattoo #blackandgrey #inked #ink #comics #nauticatattoo #grupoamazon #viperink

A post shared by Thieres Paim (@thierespaimtattoo) on



מאורו איקרדי: הקפטן של אינטר מילאן ובעלה של ונדה נארה איקרדי, האישה והפרובוקציה, כיסה את כל הבטן שלו עם קעקוע עצום של אריה גדול מלווה בשני גורים קטנים. מה שניסה הארגנטינאי להעביר היא האהבה שהוא מרגיש עבור בנותיו פרנצ'סקה ואיזבלה, ששמותיהן נכתבו מעל ומתחת לראש החיה. שימו לב, איקרדי למעשה נראה לבוש גם כשהוא עירום כביום היוולדו. ואנחנו חשבנו שאשתו מוגזמת. בנוסף, הוא החליט לקעקע את פניהן של בנותיו היפות גם על כל אחד משרירי התאומים שלו והוסיף לידם שעון להראות את הזמן שבו הוא הפך לאב. אנין טעם.





זלאטן איברהמוביץ' וממפיס דפאי: לא ברור לנו איך האדם הנרקסיסט על הפלאנטה החליט "להשחית" את גופו המושלם ולעטר אותו בקעקועים אך גם זלאטן, השוודי שבטוח שהוא אלוהים בדמותו של אדם, כיסה את כל גבו בפרצוף של אריה, נוצות, בודהה ושאר קרקסים. בדומה לו, גם ההולנדי ממפיס דפאי בחר לצייר את אותה חיה על כל גבו ואם צריך לבחור מי מהם יותר יורד בגרון, המדור ללא ספק בוחר את זה של הקיצוני של ליון הצרפתית – אך עדיין לא מבין מדוע לקעקע את כל הגב אם אפשר רק חלק?!





לירוי סאנה: הקיצוני הצעיר הגרמני של מנצ'סטר סיטי בסך הכל בן 23 וכבר רצה להנציח לעולמים את אחד מאבני הדרך שלו בכדורגל: השער הראשון שלו בליגת האלופות, נגד מונאקו. לאחר ארבעה ימים מתחת למחט, הציור שהתקבל על גבו הוא החגיגה שלו בעת שכובש. יש לציין כי הקעקוע מכוער ביותר, ועין מקצועית לחשה למדור שבניגוד לשחקנים שהצגנו עד כה, כאן מדובר בעבודה בינונית למדיי. לא נורא סאנה, מזל שיש לך גם את כל הבטן והחזה לתקן את מה שנעשה על גבך ולהסיח את דעתנו בקעקוע חדש. המלצה: חכה שתזכה בליגת האלופות, ואז.





אלברטו מורנו: למגן השמאלי שגדל בסביליה וכיום משחק במדיה של ליברפול יש שלל קעקועים מוזרים שפייר, הם ללא ספק נראים כמו יצירת אומנות. קוף עם אוזניות, משקפיים, חליפה ואקדח, כלב מתאגרף, נמר עם בנדנה או פנדה שמעשן מקטרת כל אלו מעטרים את גופו, ממש גן חיות על בן אדם אחר. אי אפשר להתעלם מהיצירתיות אז לייק ענק מהמדור שגם אהב את העבודה המושקעת וזה עוד בלי מילה על הדימיון לדוד קלטינס שלנו.





סרחיו ראמוס: אריה, הודית, ישו המשיח ושלל התייחסויות לתרבות האינדיאנית עם לוכד חלומות ושלל פרטים – סרחיו ראמוס מכור לקעקועים וחלקים מעטים של גופו נשארו פנויים. בכל פעם שהוא יכול, הוא הופך אותנו לחלק מתהליך יצירת הקעקועים שלו, אם כי הוא לא תמיד מסביר את משמעותם. בדרך כלל נוהג הבלם לשתף תמונות של פלג הגוף העליון שלו, שמראה יותר מ-30 קעקועים(!) אבל את החלק התחתון יותר קשה לראות. במונדיאל האחרון הוא חשף את כל הקעקועים של התארים שלו עם ריאל ועם נבחרת ספרד. ברגלו השמאלית ניתן לראות את גביע האלופות מקועקע, ומעליו המקום שבו נערך הגמר ואת השנה. (ליסבון 2014, מילאנו 2016, קרדיף 2017 וקייב 2018) על רגלו הימנית מבצבץ גביע העולם, אבל ללא תאריך כי ספרד זכתה בשנת 2010 ומאז מחכה ראמוס להוסיף שורה נוספת. הבחור מכור!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#RMDerbi. Sobran las palabras. There are no words. #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on


 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי