מזל טוב: ניימאר חגג 27 ופרץ בבכי בנאום מרגש

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב של פ.ס.ז' שמתאושש מפציעה, המריא לבירת צרפת כדי לחגוג את יום הולדתו כמו שסופרסטאר במעמדו אוהב. במהלך החגיגה הודה הברזילאי כי שקל לבטל את המסיבה, אך החליט כי הדבר הטוב ביותר יהיה לבלות עם אורחיו

(גודל טקסט)
השחקן הברזילאי המפורסם בעולם כיום הוא ללא ספק ניימאר, כוכבה הפצוע של פאריס סן ז'רמן שחוגג היום את יום הולדתו ה-27. בזמן שהוא מתאושש מפציעה חוזרת בכף רגלו הימנית ומבלה את רוב זמנו בברזיל לצד משפחתו, המריא לבירת צרפת כדי לחגוג את יום הולדתו כמו שסופרסטאר במעמדו אוהב. אל המסיבה הגיעו כל שחקני פ.ס.ז', משפחתו, חבריו הקרובים ובני מזל שהצליחו להשיג הזמנה לאירוע הכי שווה בעיר שהתקיים בחסות הספונסרית שלו "רד בול" ואליו קוד הלבוש היה מאד בולט: להגיע בלבוש אדום.


ניימאר הגיע בשיא הסטייל, לבוש כולו אדום, עם נעליים מיוחדות שנייקי ייצרה במיוחד עבורו עם שמו ותאריך לידתו, אפילו עם קביים בצבע אדום, כי מה לעשות הבחור עדיין צולע. הכי מעניין היה לראות זה את התספורת החדשה שלו, הברזילאי החליט שיום הולדת זה אירוע מספיק חשוב כדי לשנות (בפעם המי יודע כמה) את הפריזורה לכן נפרד מהראסטות, קיצר את השיער וחימצן אותו לבלונד ועל הדרך קיבל מאיתנו לייק ענק. באירוע המפואר היה מכל טוב, אוכל ברמה הגבוהה ביותר, אלכוהול, להקות שהגיעו להופיע והרקידו את שחקני פ.ס.ז' ואת כוכב היומולדת על הבמה אבל גולת הכותרת של הערב הזה, היה הרגע בו ניימאר נתן נאום קורע לב שלווה בדמעות.


"מה שהכי רציתי היום כמתנת יום הולדת זה עצמות מסרק חדשות (היכן שנפצע השחקן) ברגל ימין" אמר ניימאר לחבריו וקרוביו, "כדי שאוכל להיות על המגרש, להילחם, ולעשות את מה שאני הכי אוהב בעולם וזה לשחק כדורגל". במהלך הנאום, סיפר כי הוא שקל לבטל את חגיגת יום ההולדת בעקבות פציעתו, אבל אחרי שהתייעץ עם חבריו, החליט כי הדבר הטוב ביותר יהיה לבלות ולחגוג עם אורחיו. ניימאר גם הודה לחבריו לקבוצה על התמיכה שלהם: "הם נותנים לי את כל הכוח האפשרי כדי לעזור לי לחזור בהקדם האפשרי למגרש". הכוכב של פ.ס.ז' יצטרך לחכות לחודש אפריל, אז הוא צפוי לשוב להתאמן עם קבוצתו, ובינתיים, תסמכו עליו שהחגיגות ימשיכו.



ניימאר התאים את הקביים ללבוש האופנתי (AFP)










 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@neymarjr ‘s birthday party❤️ – {swipe to see his emotional speech}

A post shared by ℳ ❥ (@jamesxneymar) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thanks @nike ❤️

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי