איזו הפתעה מבשל סרחיו ראמוס?

פילאר רוביו עם סרחיו ראמוס
פילאר רוביו עם סרחיו ראמוס | Gettyimages

קפטן ריאל מדריד וזוגתו הדוגמנית והמנחה הספרדייה, פילאר רוביו פרסמו את תאריך חתונתם שתתקיים ב-15 ביוני. ההפתעה הגדולה שמכין הזוג לאורחים היא הופעה של אומן בסדר גודל עצום ששמו עדיין לא פורסם

(גודל טקסט)
בחמישה בפברואר, נולדו שניים מהכדורגלנים הגדולים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר, ובדיוק היום (שלישי) החליט כוכב כדורגל אחר, סרחיו ראמוס שמו, לגנוב להם לפחות חלק מההצגה. קפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד בן ה-32 וזוגתו, הדוגמנית והמנחה הספרדייה, פילאר רוביו (40) להם שלושה ילדים ורק לפני מספר חודשים התארסו אחרי שנים של זוגיות, פרסמו את תאריך חתונתם, ה-15 ביוני. תאריך זה יוצא יומיים בדיוק אחרי חתונת השנה שתתקיים בישראל, של רמי גרשון ונטע אלחימסטר שלנו.


ראמוס התארח בתוכנית הטלוויזיה של זוגתו הלוהטת וסיפר: "החלטנו להתחתן בסביליה כי אנחנו כבר שנים חיים במדריד, אז זה אומר שיהיה פחות אנשים (התלוצץ). האירוע הזה יהיה מיוחד במינו כי אנחנו מאד מיוחדים בעצמנו. הרגשנו שזה טיימינג מצוין כי אנחנו יחד שנים ויש לנו שלושה ילדים מקסימים שמספיק גדולים בשביל לזכור ולהינות מחגיגה כזאת גדולה". בנוסף, סיפר הבלם כי הוא וארוסתו יבקשו מהמוזמנים להשאיר טלפונים ומצלמות בחדר מיוחד בכניסה לאחוזה הסודית בה תתקיים החתונה. הסיבה: כדי ששלל הסלבס שמוזמנים לאירוע יוכלו להשתחרר ולהינות מבלי לחשוש שאולי מישהו מצלם אותן מהצד".


אחרי הטקס הדתי בקתדרלה של סביליה, האפטר פרטי צפוי להתרחש באחוזה פרטית מחוץ לעיר, כך שהתקשורת לא תוכל להגיע לשם. ההפתעה הגדולה שמכין הזוג לאורחים בני המזל היא הופעה של אמן בסדר גודל עצום. "הולך להיות קטע ענק בחתונה, יותר נכון הופעה ענקית אבל אני לא יכולה לחשוף מי זה יהיה". סיפרה רוביו היפייפיה. מיליונים המעריצים והעורבים חושבים שהקרב הוא בין מאלומה אותו מעריץ ראמוס, לבין ביונסה, האלילה של פילאר. הבקהאמים של ספרד, שהתחילו לצאת כבר בספטמבר 2012, הם הורים לשלושה בנים: סרחיו ג'וניור (4), מרקוס (3) ואלחנדרו שנולד בחודש מרץ האחרון. רק נזכיר כי ארוסתו שבקרוב תהפוך לאשתו, נבחרה גם ב-2008 וגם ב-2009 לאישה הסקסית בעולם על ידי FHM magazine הספרדי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un día de campo ☀

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✈️ #TheBest with my love @pilarrubio_oficial #FIFAFootballAwards

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡Nuevo post en mi blog! ⚡️ Make up, travel look y green carpet look, ¡todo en un día! ⚡️WWW.PILARRUBIO.COM // ¡New post on my blog! ⚡️Make up, travel look and green carpet look, everything in one day! ⚡️WWW.PILARRUBIO.COM

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי