מי הן הדוגמניות הישראליות שחגגו ביום ההולדת של ניימאר?

ניימאר
ניימאר | אלבום פרטי

הכוכב הברזילאי קיים מסיבה "אדומה" באולם האירועים היוקרתי גבריאל פאביליון בפאריס ושלח הזמנה מיוחדת לשתי נשים תוצרת כחול לבן. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהערב הנוצץ של הברזילאי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
רק אתמול בבוקר (שלישי) סיפרנו לכם על חגיגת יום הולדתו ה-27 של ניימאר, שהתקיימה בנוכחות כל שחקני פ.ס.ז', משפחתו וחבריו קרובים. אתם תשמחו לגלות שבין האורחים היו גם שתי דוגמניות ישראליות שכולכם מכירים. עדן פינס ויעל שלביה שהו בעיר האורות לטובת צילומים ומסתבר כי השתיים קיבלו הזמנה מיוחדת מראש. אחרי שכבר "התאהב" בנטע אלחמיסטר ובר זומר, כעת הצטרפו לרשימה שתי הפצצות הישראליות שהגיעו לחגוג ולרקוד במסיבה האדומה של הכוכב הברזילאי שהתקיימה באולם האירועים היוקרתי גבריאל פאביליון בפאריס.



כולן חגגו עם ניימאר (אלבום פרטי)


השתיים כאמור התלבשו בהתאם לקוד הלבוש האדמדם, כאשר שלביה, שהגיעה לבושה בשמלת משי אדומה, שעיצב עידן כהן, הצטלמה עם ניימאר ועד לרגע זה מככבת אצלו בחשבון האינסטגרם. ניי, שכבר מזמן עוקב אחרי אלחמיסטר וזומר החל לעקוב גם אחרי שלביה היפייפיה. אחרי פינס הברזילאי לא עוקב, בכל זאת היא תפוסה על ידי בוגר האח הגדול וגולש הוויקבורד, עומרי בן נתן. מעבר למינגלינג ולריקודים, מה שיותר מרגש אותנו היא העובדה ששתי הדוגמניות היו עדות לרגע השיא של הערב כזכור, הנאום של ניימאר שבו הוא סיפר עד כמה הוא מקווה להתאושש מהפציעה ברגל וכמה היה רוצה קרסול חדש לכבוד יום הולדתו.


כפי שאתם שמים לב, השחקן הברזילאי מתלהב מדוגמניות ישראליות באופן קבוע, ככה שעם ארבע ישראליות מהיפות ביותר, יש לו קשר ידידותי. לא רק זה, ניי שיתף הבוקר בסטורי שלו את הברכות של שלביה ושל בר זומר, לה אפילו החזיר "תודה בובה" על הפוסט שכתבה לו. חבל שגם היא תפוסה חמוד. העניין היחיד שלא היה ברור לנו, הוא מדוע זוגתו, הגולשת הסקייטבורד, לטיסיה בופוני, לא הגיעה לחגיגה? כפי שסיפרנו לכם, השניים הכריזו על אהבתם באינסטגרם רק לפני שבועיים וחצי, בעת המסיבה של ניימאר, הגולשת הלוהטת בכלל שהתה בפלורידה שם היא מתגוררת, אבל לא שכחה לפרגן בפוסט יום הולדת אוהב. אז אתה שוב פנוי ניימאר? לא הבנו!





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy Bday @neymarjr Feliz Aniversárioooo! (Errei, eu seiii) Que Deus continue te abençoando, muita saude, amor, paz e que vc continue sendo essa pessoa feliz e inspiradora. ❤️❤️❤️

A post shared by Leticia Bufoni (@leticiabufoni) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי